AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
363

Nu är M6:an besiktigad

jx
246
jxp
BMW 535 iA xdrive -13
Mercedes B biogas -10
Dodge Viper-94
Idag har pärlan fått OK genom statens kontrollorgan för bilar. Det gick smärtfritt. Vilken resa man fick dom tio milen t.o.r till grannbyn (har inte haft så roligt sedan jag ryckte skägget av tomten). Hemresan var ännu roligare för då var det okej att skita ner luften med oförbränd bensin. Snacka om att man byggde bilar med körglädje 1984 Det gick inte lika fort som med dagens bilar men det är mycket roligare utan alla antispinn mojänger som dom monterar i bilarna idag. Det går faktiskt att styra med gasen och det är förbaskat roligt att köra bil på det sättet. Har nu bosatt mig vid brevlådan och väntar på att brevbäraren ska komma med en identitet till min leksak. Han borde komma snart. Ändå så tyckte jag att resan till grannbyn gick inte tillräckligt fort, så nu måste jag fixa till ett elektroniskt potatis syrrogat, Var kan man köpa ett BRA sådant? Tar jag gärna imot tips och erfarenheter. Hape ska du med ut på en "korv i brö" och en Pucko till helgen? Jag kan bjuda på det.
No
216
NoFear
M5 3.8
328 coupé (Rieger)
E21 Alpina B6 2,5 24v TIC
Hej!

måste säga grattis till en lyckad besigtning.. jag måste komma o kolla på den innan du ställer av den..*ler*

angåede ett chip till din bil.. jag känner ju claus på turbo center bra så jag ska åka förbi där imorgon och snacka lite med han..

jag ringer dig senare angående "våran" deal med navigationen och 18" fälgarna..

jag ringer dig i morgon eftermiddag/kväll

/NoFear
ha
112
hape
850 E-31
540 E-39
Korv och pucko låter okay. Nu får du snart sätta lås på plånboken ser jag.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.