AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
7.567

Z3 Träff i göteborgs trakten

Sida 8 av 9
Visa användare
269
defiant
Z3 2,8 1997 roadster RÖD
Att jobba på tills nästa träff.. hoppas vi kan bli lika många som dom här i USA Länk

"Löjliga brott kräver löjliga straff"
Micke, jag kan ju inte ställa mig bredvid dom andra nyputsade pärlorna med smutsig framruta heller ;))) Det går ju absolut inte för sig ;)

defiant, man kan ju alltid hoppas =)

Länk
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
"defiant" Har Maria redan haft grillträffen i sin trädgård <:o)

Länk
Robot
En liten samling i Jönköping låter trevligt, säg bara till om var när och hur så skall jag försöka komma. Så du (Maria) börjar få kalla fötter angående en grill träff hos dej, "får du inte plats med alla bilar?
Är det ngn som har sammanställt ngn form av lista på namn.
Skulle vara bra o ha en mailingslista till alla som åker Z:or.
Om inte annat skulle ni som läser detta kunna skicka ett mail till mej så knåpar jag ihop en.

Robot, jag har en yngkligt liten trädgård :( jag önskar jag hade haft en större så alla bilar kunde fått plats ....

Hoppas det blir en/flera träffar i det närmaste ....=)

Länk
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
"Z3 Maria"´s Jönköping - Gränna träff tycker jag ser bra ut. Mycket väl kan man då lägga detta en Lördag eller Söndag. För att lösa "problemet" med Marias trädgård så kan man efter att ha träffats köra upp alla 100 st Z3:or på Marias gata och hämta Maria för vidare cruising :-)
Askåsen, ni är alla välkomna att hämta mig .... oj oj vilken uppståndelse det skulle bli här på gatan =)))))

Länk
Lite onödigt att ödelägga Maria's trädgård men en Jönköping - Gränna träff, oh yes!! =)

Nu går jag på semester!!!!!!!

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
Länk
Z3 Maria Nu är tidningen fixad så nu kan du vara lugn

850 Jaa sån är jag
--------
Länk
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Så här ser det ut i dagens nummer av Alingsås Tidning, kunde vara mindre om mig och mer om bilarna.

Länk
Tack Simba :-)

Länk
Robot
Om det skall bli någon form av utskick till nästa träff så hoppas jag att så många som möjligt skickar sina epost adresser till mej.
Så ta er nu samman o maila till hazze.lundgren@home.se
så fixar jag det.

As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Det är föreslaget ett datum för "den stora Z-träffen" till 17 augusti, alternativt datum 24 augusti. Program är tänkt att bygga vidare på "Marias" Jönköpingside.

Synpunkter?

1. Träffpunkt Atollen (stor parkering mitt i stan med plats för över 100 st Z3´or )

2. Därefter åka till Gyllene Uttern (3mil norr om Jkpg) som ligger vid E4 och är en fd. mycket vacker
gammal slottsruin.
Veteranbilar gör ofta en utflykt hit har jag hört.

Här kan man äta/fika/ ute, och samtidigt ha en bedårande utsikt över Sveriges näst största sjö
Vättern.

Reservera parkering för oss tror jag nog det går att ordna.

3. Därefter kan vi åka till Gränna stad och cruisa runt lite och sen får vi se vad som händer ...
Detta är bara en tanke ...... kom gärna med många fler förslag.
Visa användare
269
defiant
Z3 2,8 1997 roadster RÖD
Det kanske är dagz för en ny tråd ang den nya träfen??

nåja nog om detta.. är datumet bestämt ännu?? skulle vilja veta detta för min planerings skull..

As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Det har framförts önskemål om att ha träffen en söndag, 17 eller 24 augusti, samt att träffas på en "central" plats exempelvis Jönköping.

Synpunkter?
Den 17 aug. hade varit perfekt för min del, då har jag semester. =)

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
Länk
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Kom gärna med synpunkter om 17 augusti är bra dag och Jönköping/Gränna alternativet är bäst, så lägger vi upp en ny tråd till en träff.
Visa användare
269
defiant
Z3 2,8 1997 roadster RÖD
Shoot på den 17:e och jönköping och gränna.. förslag på tid oxå kanske??

As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Läs tråden om "Z-träff i Jönköping" och gör en anmälan om intresse på tråden.
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
"Z-träff i Jönköping, en grym en......." Kolla den länken, släng gärna in en blänkare och berätta om du kommer. Det är givetvis inte bindande men det ger alla en signal om hur många som kommer.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.