|
Sida 7 av 9
|
|
|---|---|
|
jag ska ta med 3batterier nästa gång förhoppningsvis så e min m-roadstern färdig till dess ,,så jag slipper åka på fler BMW-träffar med Evo6an visst va det kul med lite damer MEN alla börja ju bli fudersamma när maria hoppa ut från bilen mitt i Centralen GBG o börjar gå ner på alla fyra o kolla under bilen ,, undra vad Taxi gubbarna tänkte??? hon e COOL "defiant" din mobil va avstängd idag hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
don-salvatore87 Det tackar jag för, som sagt all inst har jag gjort själv, har du frågor så är det bara att ställa dom till min mail om det är så.. Ha det bra och ta vara på er Z3 som om det vore en porslindocka 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
Såg ut som ni hade väldigt trevligt, synd att jag inte kunde vara med. När blir nästa träff? Snart hoppas jag, man blir väldigt träffsugen av att se sådana bilder. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Askåsen: Vilken tjusig stilstudie du fick på mig på denna bilden: Länk :) ///M |
|
| Du ser målmedveten ut! | |
|
Kevin, hoppas du får färdig din Z3´a tills nästa träff ... och får du inte det, får du väl komma med din snabba Evo6an igen .. och vara beredd med filmkameran + ett gäng med batterier ;)) för det dröjer nog inte länge till förrän en ny träff är på gång. Hihi ... ja det måste ha sett minst sagt underligt/roligt ut när jag kröp under bilen mitt i centrala GBG =)))) Väntar med spänning på resten av alla bilder som togs .... och filmen förståss . =) Länk |
|
| Jag får tacka för att man fick hänga med, trots avsaknad av riktig bil....Hade riktigt kul! | |
|
Argh! Det måste bli en reunion så även jag kan delta!! :) /eFx |
|
| "eFx" Det kommer att bli en reunion, med tanke på responsen av denna träff. Lämpligt efter semestermånaden kanske. | |
| Jag har fått indikation på att Alingsås Tidning har med lite om träffen på fredag. | |
|
Askåsen, så länge kan vi väl inte vänta med en reunion ;)) Ska bli kul att läsa tidningen ;) Länk |
|
|
Tycker inte jag heller, jag går ju på semester nästa vecka och har således tid för Z3 träffar. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Av all respons att dömma så är det moget med en träff redan ikväll, men vi får nog låta juli gå. En augustidag kan säkert bli kanon någonstans? "Z3 Maria" har framfört möjligheten i sin trädgård, varför inte. Fick vi in 18 st Z3:or på den lilla ytan vi fick att tillgå på Nääs Fabriker då kan vi säkerligen packa in ca 100 st Z:or i en trädgård i Jnkpg. Jönköping-Gränna ligger ju centralt för många. Jag tror det kommer att dyka upp många förslag här på tråden. |
|
|
Trädgård i all ära ;)) ..... men jag undrar om det inte skulle vara roligare med ett annat förslag jag tänkte dela med mig av. 1. Träffpunkt Atollen (stor parkering mitt i stan med plats för över 100 st Z3´or ) 2. Därefter åka till Gyllene Uttern (3mil norr om Jkpg) som ligger vid E4 och är en fd. mycket vacker gammal slottsruin. Veteranbilar gör ofta en utflykt hit har jag hört. Här kan man äta/fika/ ute, och samtidigt ha en bedårande utsikt över Sveriges näst största sjö Vättern. Reservera parkering för oss tror jag nog det går att ordna. 3. Därefter kan vi åka till Gränna stad och cruisa runt lite och sen får vi se vad som händer ... Detta är bara en tanke ...... kom gärna med många fler förslag. Länk |
|
|
"maria" jag e redan klar med M-Roadstern imon,,BMW bad mig komma in med bilen i september så jag gjorde upp med försäkringen ,jag lagar den o fakturerar de via min kompis verkstad, ska bara lämna in den på lack idag ,,fick byta hela bakskärmen. "defiant" går i M tankar så han ska provköra min imon ,,blir kul o se hans uttryck när lustgasen slår till,, hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
Kevin M_Roadster Du har inga bilder på din bil (kanske under locket!) är lite sugen på det där med lustgas jag också. Har du bytt några delar i motorn (förstärkt) eller har du bara bultat på ett standard kitt? Hur många extra hästar plockar du ut? Känner man någon skillnad? :-) Hur långt har du kört med NOS? några tendenser till slitage??? Det går bra att maila mig direkt om du inte vill visa alla. bmw.zmpower@spray.se /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Såg på bilderna från träffen att det fanns en skitsnygg svart M coupe med snygga fälgar, vems var det? Någon på forumet??? Vill du berätta lite mer om den kanske??? Sen tycker jag att Marias förslag på träff i Jönköping låter bra, lite närmare stan (STHLM). Men jag föreslår ändå en solig helgdag. Vad hände förresten med den utlovade Z8an??? dök den upp? kunde inte hitta den på någon bild. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
En liten förhands titt på filmen Länk den är i quicktime format om ni inte har det installerat på datorn går ni till Länk och laddar ner den.. //J |
|
|
Defiant, det var jättekul att se förhanstitten på filmen =)))))) Länk |
|
|
Kul med film... Mer av den varan... Här kommer fler bilder. Länk Det är extra kul att se Maria stå och tokputsa det sista innan hon gör entré. :-))) Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.