|
Sida 6 av 9
|
|
|---|---|
|
Jag vill tacka er alla som kom på denna supertrevliga och oförglömliga Z träff. Tack defiant som startade tråden och gjorde träffen möjlig. Vi hade verkligen tur med vädret . Cruisingen efter att vi åkte från Götaplatsen var oförglömlig ;) ..... min pärla slog i ordentligt ett par gånger i dom stora höga vägbulorna, ändå sneddade jag över dom "hisnande" hindren så gott jag kunde. Puh, där var det svettigt ett tag. Framemot 23 snåret åkte vi till Mc Donalds och intog en smakfull Big Mac och fick en trevlig pratstund med några som blev kvar av gänget. Det var verkligen kul att träffa er alla och lära känna er lite mera ! Det här med en Z-klubb tror/vet jag kommer att bli ett mycket stort intresse .... för det finns ju faktiskt ingen sådan klubb här i vårat vackra land. Förra året när vi hade Z- träffen här i Jönköping pratade vi om att bilda en klubb, men tyvärr rann det ur sanden .... så jag hoppas verkligen att några av er här har det stora intresset/viljan att kunna ta tag i det och ordna en sådan. Kevin, hihi ni hade roligt åt mig där ett tag ;)) .... Simba lotsade mig ut från Göteborg så det gick bra ... Nu har jag fått mer-smak .... och ser fram emot nästa träff som jag hoppas blir NU snart =))))))) Tack än en gång ! Mvh Maria |
|
| För oss som inte var där utan var I Eskilstuna vore trevligt om någon kunde lägga upp lite bilder..... | |
| Kommer både reportage, bilder, film som länk och du kan säkert köpa Alingsås Tidning på Pressbyrån i Eskilstuna. | |
|
Lägg gärna nästa träff en helgdag så alla kan vara med. =) Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Maria lovade att vi skulle grilla hemma hos henne nästa gång.. det kan i alla fall alla som var med på Mc Donalds intyga.. :o) (får se om Maria kommer ihåg detta) |
|
|
Askåsen: Lite svårt när jag bor i stan...... |
|
| "Starre" Jag skall se om vi kan lägga ut även reportaget från Alingsås Tidning på nätet när jag får tag på detta. | |
|
defiant, nog kommer jag ihåg alltid ;) Visst hade det varit kul ... men vi måste ju hinna med att visa upp våra vackra pärlor på stan oxå i samband med cruisingen. För det är ju ett MÅSTE. Askåsen, vet du när reportaget kommer ut i tidningen ? Mvh Maria |
|
|
men finns det inga cruisng stråk I jönköping då?? |
|
|
"Maria" jag skall lägga ut på tråden här när jag vet när reportaget kommer i tidningen. Kanske kan det vara möjligt att mobilisera ca 100 st Z3:or på en grillning i Jönköping. Sthlm och skåneZtorna har inte så långt till Jkpg. |
|
|
hmmm 100 bilar kan vara lite lurigt i måna avseende, vi skulle då behöva flygplatsen eller parkeringe på A6 ai all afall |
|
|
Tack allihopa för en trevlig träff... Resan tillbaka till Strömstad gick bra... Cruisa lugnt i sommar !!! / Klevarn |
|
|
Tack så mycket för en trevlig och lyckad träff! Jag la upp några bilder som jag tog med mobiltelefonen, därav den låga bildkvalitén: Länk ///M |
|
|
Lite bilder... Länk |
|
|
Låter som ni verkligen hade det trevligt. Ledsen att jag inte kunde dyka upp, men fann trots semestertider att tiden inte räckte till och jag var tvungen att vara på annan plats.. En Z klubb låter som en förträfflig idé. Ni har mitt fulla stöd, och jag blir gärna medlem.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Fler bilder som visar att vi var där........ Länk |
|
|
Kevin: Glöm inte att ta med extra batterier till kameran nästa gång :)) /Josef En gång BMW,Alltid BMW |
|
|
Jag måste säga att det var en trevlig dag på Z-träffen bara det att det kändes lite dumt av mig att ta täten efter halva vägen med en förklädd Z model Hihihihihihihihi jag måste ju säga att Askåsens dotter var en trevlig liten prick och att hon var väldigt mån om sin far när hon sa "klarar du dig nu" när hon fick åka med en annan pers, + att hon var söt men det har ju inget med detta att göra, jag tyckte det var roligt att det kom en del tjejer också för det är man ju inte van vid precis... P.s jag kan ju hoppas att man kan få följa med nästa gång också och är det ngn som har invändningar så förstår jag detta. 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
Z3 Maria Nästa gång så får du leda ut oss andra från stan *L* 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
Simba: J*vlig grym baslåda du hade där bak, ska till mds idag En gång BMW,Alltid BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.