|
Sida 4 av 9
|
|
|---|---|
|
"ThaMaztr" Det kommer alla typer av Z-bilar, Z3 från 1.8 till M, roadsters och coupeer samt en Z8. Jag tycker det är trevligt med denna blandning samt att vi träffas. På fredag skall jag försöka göra en översiktlig sammanställning på vilka versioner som kommer. Jag hoppas även på "defiants" (som drog igång denna populära tråden) draghjälp att fixa vår crousing. Det bör tänkas igenom lite innan, ex.vis kanske det skulle göras kartor att dela ut vart crousingen skall gå. Det kommer bilar från småland, halland och Stockholm och de kanske inte är sådär kanon bra orienterade i Göteborg om de skulle komma på villovägar. |
|
Robot |
Mitt mobilnummer är 0708-327023 Hans Silvermetallic 2.8 Automat av årsmodell 97- Har kontakt på ett par M roadster fälgar som är till salu om någon är intresserad. |
|
Har hänt mycket sen jag var inne på forumet sist. Nääs är ju i mina trakter. Dyker upp med roadster 2,8. Kul med uppslutningen, bra initiativ. ArctisZ3 |
|
|
Ser att jag tidigare var "anmäld" men jag bekräftar detta. Jag dyker upp med min Cosmos-svarta 2,8 Coupe. //Gustaf... Alias C-A. |
|
|
Askåsen, om du mailar mig en lista med alla namn och bil model skall jag se om jag inte hinner med att göra några lappar vi kan ha i vindrutan så att alla vet vem som är vem mm. //J |
|
|
Intresset för träffen på Nääs Fabriker måndagkväll 7 juli är mycket stort. Frågor och anmälningar kommer in både i Forumet och på mail, drygt 40 bilar just nu. "defiant" arbetar ochså för att göra det till en riktig bra Z-träff. Fortsätt och anmäl er samt maila om ni har undringar. DET KOMMER ATT LÄGGAS UT MER INFO PÅ DENNA TRÅD I FORUMMET PÅ FREDAG. |
|
|
På efterlysning i mail till mig om vägbeskrivning till Nääs fabriker lägger jag ut denna Länk igen. Visserligen till ett dataföretag men detta företag ligger på Nääs Fabriker. Länk |
|
|
Vi från jkpg-trakten kanske kan mötas upp innan färden västerut, exempelvis den vanliga raggarplatsen atollen. Såg ett tidigare inlägg att en cruise inleds vid åttasnåret, men vi vill ju vara där en stund tidigare så att vi hinner glo in de andras prylar. Är kl 17 tidigt? Vi måste nog räkna med två timmars bilfärd inklusive felåkningar. Ha en trevlig kväll i övrigt MBA (muy bien aptado) |
|
|
stgu2305, Om inget oförutsett inträffar så låter Atollen vid 17 tiden bra för min del . |
|
|
Nu har jag lagt upp bilderna från vår Z-träff här i Stockholm förra veckan. z3mpower och Z3c 4 ever! har fotograferat. Länk ///M |
|
|
Jag vill påminna om Göteborgs träffen för Z bilar. Vi träffas på Nääs Fabriker (finns karta i tidigare inlägg) någongång mellan 18-19 på kvällen måndag 7 juli. Snackar, kollar, fikar och utbyter Z-erfarenheter med varandra. Någongång vid 20 tiden gör vi en crousingtur. |
|
|
Tjena grabbar och tjejer. Jag kan tyvärr inte komma, lite långt att köra från Stockholm över kvällen till GTB, trotts att det är en stor Z-träff. Så jag uppmanar er som åker att ta rikligt med bilder och gärna filma lite, det finns ju inte så mycket film på just BMWs Z:or. Nu vill jag ju inte uppmana någon till att göra olagligheter (....eller!) men lite roligt bus är ju alltid kul att kika på :-) Kör med förstånd så ingen råkar illa ut och filma gärnet. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
de som inte hittar kan bestämma en tid med mig så åker vi ihop dit,,det e bara o höra av sig så spikar jag en plats som alla hittar i GBG ,,så kan ni köra ihop med mig ut till nääs hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
| jag vill bara informera att jag kommer..... | |
|
Då jag ändå är i Gbg så tänkte jag smyga med lite som en hang around. :-) Hoppas det är ok? Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Micke Olsson: Du har väl inte än Z bil eller har du byggt om den? |
|
|
Starre: Eftersom Z-bilar är leksaksbilar så tänkte jag att det behövdes en HUSBIL med en riktig motor som omväxling. :-))) Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
I o med att jag alltid älskat formerna på en MCoupe kommer jag också, om inte annat än så för att plåta så många av dessa som möjligt... Hoppas man inte blir utbuad för att man har ett baksäte! |
|
|
Förslag på Cruise: från nääs E20 mot GBG och sedan ta av vid munkebäckstorg köra förbi skatås, vidre mot sant sigfrids plan ut på 40 mot jönköping, av vid mölnlycke och sedan mot och förbi Gunnebo. Om jag får tag på Polisen och om vi får tillstånd (vet inte ens om det behövs tillstånd men lika bra att fåga) så kanske man kunde avsluta på Götaplatsen runt poseidon. synpunkter och ideer välkomnas. //jan |
|
|
Ang Dokumentation: någon som har Videokamera?? Jag tar med mig Kamera (ju fler desto bättre) tar med mig både vanlig och digital. //J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.