|
Sida 3 av 9
|
|
|---|---|
|
Hoppas alla noterat Z-träffen Nääs Fabriker 7 juli. Först "på plan" kan gärna reservera för andra som kommer lite senare nere vid vattnet. Då kan alla Z bilar hamna "på rad". Ser just ut som det kommer ca 15 stycken, fler får gärna anmäla sig på forumet då är det lättare att dimensionera ytan på platsen. Här en länk hur det kan se ut på Nääs Fabriker en måndag. Länk |
|
|
En länk till, byt ut bilarna mot Z3:or roaster och Z3:or coupeer kanske nån Z4 och rent av en Z8 ............................ Länk |
|
|
det ser ut som om våran Z3 1,9 är ingenting jämfört med 2,2 eller M...2,8 m m................. En gång BMW,Alltid BMW |
|
|
det ser ut som om våran Z3 1,9 är ingenting jämfört med 2,2 eller M...2,8 m m................. En gång BMW,Alltid BMW |
|
| Joooo... Joo På en träff är alla bilar intressanta, mycket bra att det blir en blandning av alla versioner. Kommer inte 1.9 så kommer vi sakna den. Det är viktigt vi ser Z-bilar från 1.8 till M på träffen. | |
|
ska vi skriva en lista med namn o nummer på allas mobiler så kan vi hålla koll på varann dan vi ska träffas hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
Ok Då börjar jag med mig då: Namn: "don_salvatore87" Josef Khan Mobilnummer: 0734-337249 En gång BMW,Alltid BMW |
|
|
kevin M-Roadster mob 0737-220203 ps, alla som vill ha en BMW tröja med sina namn samt Z3 tryck på ryggen får höra av sig , jag tänkte att jag skulle trycka upp t-shirts till dagen ära . några med M_power, några med Z3 tryck på även några kepsar ska jag göra e det folk som e intresserade får ni höra av er för att få er loggo på T-shirtarna eller kepsarna Simba , jag ska trycka upp en 850 T-shirt till dig hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
coolt med tröja, vad kostar det samt vad är det för typ av tröja, färg?? |
|
|
jag kan säkert få en bra pris typ 100:- eller vad sägs om kepsar e det nån som har typ ideer på hur de kan se ut? skriv gärna hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
"kevin M_Roadster", mitt tips ta med dig orderblocket på keepsar och tröjor så tror jag säkert det finns intresse hos många. Vi träffas på Nääs Fabriker efter 18.00 den 7 juli, det finns en del anmälda på tråden här samt har jag fått en del mail direkt till mig. Uppskattningsvis, om alla dessa kommer så är det ca 25 st (!). Vi ställer upp längst ner vid sjön och strax efter kl 20.00 så blir det en crousing, kanske med "defiant" i täten. |
|
hartgetobbe |
Jag kommer! |
|
Hur gick det för er på Sveriges baksida? Får vi på framsidan se några bilder tro???? Vi kommer att lägga upp våra så snart vi hittat någon som har plats för 22Mb bilder. Dessvärre var det ingen som filmade oss när vi lekte "BMW Z getaway Stockholm" men gå in på vår tråd så kan ni läsa lite om vad vi gjorde. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
Robot |
Nääs träffen brukar vara ett uppskattat ställe att visa upp sina pärlor på. Dit ska vi åka så givetvis e jag med. |
| Räkna med mig.... jag kommer vara där! | |
|
JAG KOMMER..till Nääs-träffen alltså :-) MBA (muy bien aptado) |
|
|
z3mpower: Deras träff har ju inte varit än! :) 7 juli är det, och jag lär nog åka dit! ///M |
|
| Just nu är det ca 32 st Z-bilar som preliminärt meddelat sig att komma till våran Z-träff på Nääs Fabriker. | |
|
Askåsen: Det här låter ju kanon! Har samtliga meddelat vilken modell de har? Vore kul med en förteckning här på sidan. ///M |
|
|
Nu har ju inte jag eller vi ngn Z3 men det hade varit kul om ngn eller en hel del av er hade kunnat komma på träffen den 5/7-03 så hade det varit trevligt också, nu har jag vågat att sätta ett litet spår här också... *L* 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.