|
Sida 1 av 9
|
|
|---|---|
|
är det någon som är intresserad av detta?? | |
| why not...är vi med M Coupe välkomna?-:) | |
| Låter spännande, stämmer dag etc så ställer jag upp. Utveckla vidare. | |
|
Visst finns det intresse för det! Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
| Klart man är på! | |
|
vet itne hur ni har det med semestrar men ett förslag är Lördgen den 5 juli, någon som har tips på plats och aktiviteter?? |
|
|
Ville bara tillägga oxå att ALLA Z3:or är välkommna |
|
|
Finns säkert många förslag, en ide att träffas ute på Särö? En annan ide att träffas en måndagkväll någonstans och gemensamt åka till Näästräffen som är på måndagar och ställa upp oss där? Återkom "defiant" med dina förslag. Övriga anmäl intresset på länken här, nu ser det ut som det finns fem intressenter, borde finnas många mer. |
|
| Askåsen> Särö låter nice tycker jag och även att åka till Nääs. Jag hänger på. | |
|
vad är nääs träffen för något?? |
|
| Varje måndagkväll träffas bilentusiaster vid Nääs Fabriker, det är ett öppet forum och det kommer många dit. Bl.a vet jag att Miata Klubben och Morgan klubben haft medlemmar där. Riktig trevlig träff faktiskt, går säkert att ordna så Z-teamet kan få en egen yta. Är det intressant så kan jag utveckla lite mer med den som ordnar denna träff. | |
|
det låter ju inte så dumt, kan du kolla mer om detta?? |
|
| Jag är på! ska dra med kompisen med hans 2.8 oxå | |
|
Kör på............kommer såklart En gång BMW,Alltid BMW |
|
| Tycker Nääs fabriker låter riktigt bra. Skall definitivt försöka komma då med, så att vi i alla fall blir två M coupéer som försvarar äran :) | |
|
Enligt "defiant" så kollar jag och återkommer. Har tel nr nu till han som håller i träffen, jobbar på detta och återkommer snarast möjligt, kan ta någon dag. Kanske måndag 7 juli kan vara en bra dag för en sådan träff? Nääs fabriker ligger i Tollered mellan Alingsås och Göteborg och är givetvis smidigt att nå även för Z folket i Stockholm och andra delar av landet. Under tiden så är det bra om alla som är intresserade noterar sig på denna länk. Häng på............ |
|
|
Jag tycker Nääs fabriker låter jättekul, jag kommer oxå :) Länk |
|
| ...jag med... | |
|
Jag är kanske inte helt omöjlig...dock kan jag inte den 5:e juli __ Länk |
|
|
Ja det låter som om nääs var bestämt, vi siktar in oss på den 7:e Juli och ser det som bestämt om det inte dyker upp något problem med platsen den dagen. Jag åter kommer med deltagarlistan så fort jag har stämt av denna tråd. //Jan |
|
|
Vi är nu 12 st, vet itne om alla kunde den 7:e men säg till i så fall. vi är nu enl nedan: Beamerman Askåsen Fredrik M Z3MGötet Defiant Carl Adam Allan + kompis don salvatore87 mbolo Z3 Maria klevarn Wolv |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.