|
|
|
|---|---|
|
hej! skulle gärna vilja ha era åsikter om vad min bmw 325a kan va värd..funderar på sälja den efter sommaren nångång troligtvis info: Bmw 325 coupe Årsmodell –92, uttagen augusti –92 18200 mil diamantsvartmetallic *fullstämplad servicebok *Ac, som fungerar *Stora färddatorn *Sportstolar i skinn, 2 färgad,svart och lila, 2-3 år gamla *17 M3 fälgar, med låsbultar 235or bak,225 or fram, ca 5 mm kvar *El taklucka *El speglar *Elfönsterhissar *Nerlackad *nytt cobra larm *Immobolizer Cobra 802 *Stöldmärkta rutor *Cdspelare,rds *M sportratt. Ställbar *M knopp *sänkt *Rollo solgardin *Dimljus, nya *Nerfällbara baksäten, perfekt om man behöver mer lastutrymme *Stolsvärme *Abs *Servo *4 vita blinkers *Centrallås den är i väldigt fint skick, nyservad,bytt bakvagns bussningar förra veckan..går som en klocka,allt fungerar på den..ingen rost vad kan den va värd tro? mvh amus | |
Jonas_L |
Jag skulle tro mellan 60-65k |
|
Ingen rost... hehe... jo den har man ju hört förr ;) Men jag instämmer med föregående talare. Runt 60.000 kr är den nog värd. |
|
|
Hej. Beror på lite om du har vanosmotorn eller ej. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
ingen aning om det är vanos på den faktiskt..ska åka kolla det på bmw imorrn om jag får tid..den är tillverkad i juli 1992 . tycker 60 låter lite för den..hoppas jag kan få ut 68 000- 70 000 för den iaf..ska byta koppling på den snart också och sätta på vita bakblinkers,ska lägga upp bilder på den i galleriet nu också=) |
|
Måsen |
Värdet på bilen bestäms av vad någon är beredd att betala för att få den, inget annat. (Det gäller alla modeller :-) Fråga person 1, och den kanske är värd 5000:- Fråga person 2, och den kanske är värd 60000:- |
| Måsen: Nästan rätt, värdet är det bilen säljs för och inget annat :) | |
|
Juli 92, sannolikt inte vanosmotor eftersom BMW:s modellår går ifrån 1/9-31/8. /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.