|
|
|
|---|---|
|
hur *** ska ja lyckas få bort växelknoppen i min e28? har vridit o vänt o lyft o slitit så ja har varit rädd att ha sönder nåt, men skiten vill bara inte lådsna //Nord | |
| Dra rakt upp! Men slå inte dig skälv på käften när den lossnar! | |
|
Hehe.......de hade vart fint med en blåtira :P Jag drog o slet o bände som *** när jag skulle ha loss min. Det slutade med att den gick sönder. Men vafan den skulle ju loss av en enda anledning, ny kromad knopp som ser ut som en kobra skulle dit :P MVH: Johan F Beat My Wagon |
|
| Vissa växelspaksknoppar måste du "skruva" av, de sitter gängade. Så hade jag det på min i alla fall. | |
BmwMutte |
Men du får ta i väldigt mycket.. lägg i 2:an o dra allt vad du kan! är den ditsatt med en skruv så är det bara att pilla bort emblemet på toppen av knoppen om du har en sån, där stiier skruven... |
| Min sitter fast med 3st insex skruvar.... men då har jag en Victor knopp istället för BMW original. | |
|
hmm. den verkar varken vara gängad eller fast dragen med någon skruv, så det blir väl bara till att försöka dra o slita lite mer i den o försöka undvika käftsmällen :) //Nord |
|
|
NU är den jäveln äntligen borta. va bara att ta i så in i ...... o dra uppåt så vips. där satt ja me knoppen lös i handen //Nord |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.