|
|
|
|---|---|
| Har dere noe tips på hvor jeg kan kjøpe benisnpumpe til min BMW? Jeg bor ikke langt fra grensen til Tôksfors, så det hadde vært fint med forslag til hvor jeg kan handle dette! gjerne med tlfnr og hjemmeside! Takker for svar! | |
| Du har väl nära till Mekonomen i Arvika Mekonomen säljer pumpar men ring och beställ först Länk | |
| Kollade priser på Mekonomen i Askim...förstår du hellre vill handla på den Svenska sidan.. | |
| Det er endel forskjell på Norge og Sverige! I følge andre linker på forumet her skal det på NFS koste fra 800,- kr. Da er det stor forskjell på forhandlere i Sverige også! Kan jo alltids få de til å sende besinpumpe, men det tar vell noen dager, er ganske avhengig av bilen! Vet ikke om flere forhandlere i nærheten? Snus, godis og bensinpumpe, høres ut som en knalltur til Sverige! | |
|
Kolla med: AutoMoto Hantverksg. 3, 672 31 ÅRJÄNG 0573-71 16 64 |
|
|
AutoMoto är bra att ha att göra med, värt att kolla upp. Är en begagnad ett alternativ råder jag dig att kolla med Racksta Bildemo i Arvika, välsorterad och mycket vettiga priser. Har bland annat köpt en hallgivare till Audin där, 400:- för en i nyskick, mot VAG:s nypris på dryga 2000:- + moms. Klart en skrot att rekommendera. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
| Takker! Skal sjekke dette i morgen! På Bmw verksted i Norge koster de 3200! Norge er ett dyrt land å bo i! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.