|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det finns någon/något som vet hur lång en V12:a är????? Alltså totala längden utan Växellåda........Eller något ställe där man kan få reda på detta. MVH:Anders | |
|
Blir trångt om du ska trycka ner en sån i 34:an! =) // Arrow |
|
|
Det kan man nog säga.. = ).. Det är inte till 34:an..Jag ville bara veta längden på motorn,Jag bygger en Replica bil och vill ha en snygg& Säker drivkälla,Vad kan då vara bättre än BMW?????? |
|
|
Tja, hur långt är ett snöre? Kan vara bra att veta vilket motorblock du har i åtanke... |
|
|
850 E31??? |
|
|
davidvpt: Ett snöre är från ena änden till den andra! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jeppe, det var inte svar på HUR långt snöret är utan en definition av längd...eller? Gå nu snällt till garaget och mätt ut din V12:a åt E-Rat :-) _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tack Z3c 4 ever ! |
|
|
Beror lite på hur man mäter, men ca 80cm! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Danke schööööööön! |
|
|
Jag hade personligen valt en åtta (4,0 el 4,4).. Tolvan är inge rolig alls.. visst har den många hinkar men åttan är i stort sett lika rapp och mindre problem.. Lycka till! // Arrow |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.