|
|
|
|---|---|
|
Jag skall snart köpa min första BMW i 3 serien,men vet ej vilken modell jag skall köpa.Undrar om bmw 325i är dyr i försäkring ?Jag har full bonus.Jag har hört att folk byter toppar på bmw ofta,varför gör dom det ?Skall man tänka på hur långt bilen är körd ? Får den ej vara körd mera än 20000 mil ?Tack för svar. | |
|
Man byter inte toppar ofta på m52 om de är e36 325 du syftar på. Du får berätta i vilket prisspann du tänker handla 3:serie så ska su se att du får lite mer hjälp. Om du inte har koll på kaross koder så finns de i modellguiden till vänster. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
| BMW:s toppar på 2 ventils motorerna som finns på de årsmodeller du nämner, är väldigt känsliga. Sköter man inte oljebyten och service så slits kamaxeln ner ganska fort, därav att det brukar vara en del topprenoveringar. Så att lyssna om det knackar innan man handlar kan vara en bra idé. En välskött och fin E30 har inga problem att rulla över 20' mil, jag har kört exemplar som gått runt 30' som varit i fint skick. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.