|
|
|
|---|---|
|
M3-87 med regnr LSX059. Jag funderar på att köpa denna M3a och är tacksam för eventuella svar om dess historik och skick. Tack på förhand! MvH///M Power | |
|
vem är säljaren? vad e de för färg? /Jonas |
|
|
Det är en Alpinvit M3 med M-ränderna i folie och svart skinninredning, 16"TSWalu. Finns mellan Lidköping och Trollhättan. Säljaren heter Mattias, bilen reggad på fadern. Den har gått 15800mil. MvH///M Power |
|
Grusse |
Är det den bilen med preppad motor? |
|
///M Power annars så har jag en röd 88a som endast gått 6600mil,utrustad med chip,trimmkammar från khöler,bilstein mm kan de vara nått? 11,83 201km/tim |
|
| Nej det är en original M3, trorligtvis ej i något strålande skick. Jag är ute efter en M3 i vettigt prisläge som man vågar använda till bus! Några mindre skavanker är godtagbara. | |
| Jag måste ändra frågan lite, jag har nämligen hört lite fel på regnr, det skall vara LFX059. | |
|
aha... de e den som e utannonserad på TV4 text tv... eller hur? för 60 tusen... importerad av svensson och resare: sunkigaste import firman jag besökt! allt stämmer iaf med den bilen som fansn till salu där i våras... har ja för mej.... jag vet inget om bilen i sej men när ja va där å kiakde hade han typ 15-20 bilar i oerhört dåligt skick till salu... men bilen kan ju va ok.... 60 tusen e ju billigt som fan.... /Jonas |
|
| Bilen ifråga är svensksåld, och milen stämmer nog bra. Bilen ägdes av en kompis som är superpedant för några år sedan, och jag såg den igen i sommras när jag passerade Lidköping, då såg den forfarande fin ut! | |
|
oj då... KÖP! /Jonas |
|
| blev det någon affär på M3:an? | |
| Nej! Han hade sålt den? Jag köpte en annan i stället! | |
|
Jag såg den bilen idag! Den såg fin ut, original typ. Nån som vet vart den nya ägaren bor? |
|
|
vad blev de för bil då? du hittade väl knappast nån annan för 60? /Jonas |
|
|
Nää! Jag hittade en M3 -87 för lite mer än den summan ;-) Verkar gå bra! Ställer av den för vintern till helgen, nästan så man redan längtar till våren.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.