|
|
|
|---|---|
| För bil?? Har aldrig hört talas om har ni? | |
ant |
Nope den har jag aldrig hört talas om. Vart har du fått nys om den? ========== Min bil:Länk |
|
Det låter som en riktig drömbil, med innebörden att den bara existerar i någons drömmar och inte på riktigt ;-) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
chrille70 |
En måttligt trimmad M3 SMG -01, skulle jag tro. 360 hk vore nog ingen konst med sportsystem och chip. Mvh Chrille |
| Länk här finns den. | |
| ta kuvagalleria | |
|
17 extra hk med sportauspuff och chip tror jag inte på... Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Är med i nyaste bilsport.. 185kg lättare tror jag, 360hk stämmer bra | |
|
P3r, Det är inte M3 CSL du tänker på nu? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
ant |
Pelle lille, nu har du nog fel.. Du ska nog hålla dig till DKW, som din bror.. ;) Titta på länken så ser du att det är en cab det är frågan om. Caben brukar ha en förmåga att väga mer än sedan/coupe pga av alla förstärkningar den kräver. I övrigt är jag beredd att hålla med Kalle här, effektökningen är nog lite väl optimistisk. ========== Min bil:Länk |
|
Suomalainen: Du hittade säkert den på Suomi24 keskustelu va? :-) Börja oxån undra lite när jag såg den... Jan BMWCS # 3966 |
|
| SMG=Santech Micro Group?????:-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.