|
|
|
|---|---|
|
tja hade uppe för en stund sen en tråd om vad jag skulel ha för stylig på min 4 dörrars 3,0a vad tror ni om en 4 dörrars batmobile tror inte det finns allt för många såna i svergie kom med lite syn punket och sånt Mvh Niclas BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- | |
|
:vad tror ni om en 4 dörrars batmobile tror inte det finns allt för många såna i svergie Låt det förbli så. Behåll orginalutseendet så har du en grym sleeper. |
|
| hur ser paketet ut då? | |
|
Gaaaahhhh...NEEEEEEJ...Sänk bilen och plocka på lite lämpliga fälgar istället+ ev en frontspoiler i tidstypisk stil MAX.Men dessa mod kanske du redan gjort :) Men naturligtvis gör du som du vill,vi lever i ett fritt land(tror jag) ;) 4-dörrars batmobile..."scccheptisk" som sauk brukar säga ;) Mvh Janne. |
|
|
jag tycker att det vore ultracoolt med en batmobil. köp kittet, bygg på det och sätt i en cd-skiva med batmansoudtracket i bilen och sen åker du ut och dominerar :) |
|
|
tja niclas85: undrar om du känner till/har en frontspoiler till 3nollan eller kan ge mig en tips om en sådan. Det känns för mycket luft under bilen när man kör .....fort!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.