|
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
Hej! Var ute och åkte med min M535:a/E 28 med hustrun i högersits, då hon plötsligt utbrister "Tänk vad dessa Japaner gör fula bilar"! Vi hade kommit ifatt en M3:a med vita bakljus. Tyvärr var bakljusen av typen med en extra vit kant runt själva glasen. Såg ut som om packningen lyste igenom. Jag bråkade inte så mycket på henne ty bakljusen gav M3:an onekligen ett "Huyndi-stuk", låt vara av sydkoreanskt ursprung men ändå. Varför monterar man sådana bakljus på en snygg bil?? Nästa tillbehör M3- killen köper kanske utgörs av ett svart plastgaller från Biltema som monteras utanpå bakrutan! á la Amazon -68. MVH /// Paap Reeder |
|
Haha, det var den bästa på länge! :) Förmodligen var det originalljusen med den där "pärlkanten" ni såg, dom är inte så himskarns snygga... eller? Ibland blir man lite ledsen över att BMW tar till sådana där "billiga" knep med pråligt utstyr och bjäfs, det är helt klart en bidragande orsak (liksom skruvade privatimporter, m.m.) till att BMW håller på att få en "knarkhandlarstämpel" (lite groivt uttryckt) som jag inte tror att någon entusiast uppskattar. Men det är klart, det är ju inte direkt vi som har pengarna att köpa oss en ny M3:a för.. pengarna finns väl hos dom som tycker om pärlkanterna... Äsch, jag nöjer mig med att visa folk baklysena på mina 745:or, då får dom i alla fall se något snyggt och stilrent! ;) ;) Besök Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.