|
|
|
|---|---|
|
Kolla in denna sida --> Länk vilka hemska fälgar det fanns där. t.ex. de längst till höger på första raden! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! | |
|
HAHAHA ja de var verkligen gräsliga! Säkert MYCKET populära i Hiphopkretsar :-)))) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Detdär är väl inget. ;) Länk Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Ja, snyggare har man ju sett.... | |
ant |
Man kan undra hur man kan uppnå balans i vissa fälgar... Samtidig är det tur att smaken är klöven, precis som röven.. ;) ========== Min bil:Länk |
|
---> Haglund2306 Härliga fälgar och ännu bättre musik ;) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
Haglund2306: Det var en riktig guldgruva det där, vilka ska du välja till din 318is? De här kanske: Länk /Wille |
|
|
WilleW: De är mycket aktuella till is:en. Stilrena och passar perfekt in i den sobra E30-designen. ;) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Ja, jag tyckte det :) Efter det är blir det till att skaffa neonljus under bilen sedan är det bara åka;) /Wille |
|
|
Jäpp. Och vinröd långhårig plysch, alla Dr Dre:s album i handskfacket, kromade pilotbrillor och paljettkostym. :D Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Haglund: Långhårig vinröd plysch :) Undra om de passar bra i min e46a med? . Praktiskt på vintern med :) Undra om Bmw individual ger sig på att installera sådana otäckheter? Man har ju sett en del skräck exempel i färgkombinationer menar jag. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
wendtan: Det gör de säkert. Beror väl på hur mycket stålar man är beredd att lägga. :) Står förresten en gammal skabbig Volvo 740 som någon leker med ute på parkeringen utanför jobbet. Den är grönrollad, målade (inte tonade utan målade) sidorutor bak och bakruta och en massa grymma grejer. Det sitter chockrosa långhårig plysch på instrumentpanelen i den. Limmat. Det ser skitfräckt ut. :D Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Har du ingen digikammera??? ta ett kort i så fall... | |
|
S 328 R: Jag skall försöka få tag på den! Den står här ute ett par gånger i veckan. Tror han jobbar på grannföretaget. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jag ska nog beställa de guld färgade eker fäljarna till M3:an! Det skulle väl vara snyggt!!! :-) Mvh Abbe Länk |
|
| Det finns ju en hel del bilar med guld fägar... Subaru impreza t.ex... sen har jag sett det på BMW här i Göteborg. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.