|
|
|
|---|---|
|
Går familjens Teutonia Rocky ner i skuffen på sedanen? Om man tar av hjulen och trycker lite kan det gå då tror ni... | |
| Testa! :) | |
|
Ingen här med erfarenheter!! Jag får väl testa då och återkomma med testresultatet i form av bilder. En skidbox för väskor pulkor o dyl. o barnvagnen där bak. Det kanske kunde gå ändå... |
|
| Vi hade en E34 sedan det första halvåret med vår dotter. Det funkade hur bra som helst. man fick ta loss överdelen på barnvagnen och skjuta in bägge delarna bredvid varandra. längsmed bilen liksom. den är lång, bakluckan. | |
| Den kille som hade Anders.W E39 M5 hade barnvagn i bilen... och det verkade gå bra. | |
|
LNBT U got mail!! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Det blir till att åka o testa med Rockyn, kanske får lämna tankarna på en Alpina B10 om det går att stuva in familjen i M5 sedanen. Men å andra sidan i valet emellan M5 E39 och en B10 4.6 det blir några sömnlösa nätter det "som jag gladerligen har" när det beger sig. spar till en.... Länk |
|
|
-> LNBT Jag har kört barnvagn i skuffen på 530 E39. Då behövde hjulen på vagnen tas bort. Med detta åtgärdat var det inga som helst problem. Rent storleksmässigt hade vagnen fått plats även med hjul men vinkeln vid iläggandet gjorde det svårt att få in den. Eftersom det är en tjejkompis vagn har jag ingen koll på märke och modell tyvärr... |
|
| LNBT: skillnaden i pris kan ju inte vara å där jätte stort på en Alpina och M5... hade jag varit du så hade jag köpt en B10 touring... inget ont om M5... men jag tycker det är lite coolt att åka en kombi som går så in i bängen... alla vet ju att en M5 går fort om man säger så. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.