|
|
|
|---|---|
|
Hejsan jag undrar om det är nån som beställt några grejer ifrån johanssons styling. Har hört att det ska va rätt dålig passform på dom grejerna. Men priset lockat ju lite | |
|
johanssons styling? har jag inte hört talas om.. Har du en länk till deras hemsida? Mitt liv: Länk |
|
| Länk | |
|
Köpte två sidotrösklar där förrut för länge sedan. Dom såg ut som två bananer, och när jag ville byta så var han inte så pigg på det. Men det kan ju ha ändrats?? |
|
| schysst, letade just efter den där framspoilern till Ådi 100;an=P | |
|
crillco: de e som så att det är samma typ som rieger, ja köpte ett par kjolar fårn rieger, dom få ja slipa å hålla åp me som f*n för de ska bli bra. så räkna nästan alltid me jobb när du köper sånt(tyvärr) ///Switte |
|
|
Tjena Crillco! Jag handlade en gång en front till en e36:a av Johanssons styling, och säger ALDRIG MER!!!!! Grejerna är billiga och de är nästan exakta kopior av Rieger men fästen det vet Johansson ej vad det är. Du får lägga ner så mycket jobb på att fixa fästen så du skulle ångra att du inte köpte Rieger istället. |
|
micket |
Har presic monterat min front från johansonns på min Bmw 323 -95:a Blev grymmt bra.. jag borrade 14 hål upp i plåten som går från skärm till skätm under lysena o.s.v passade bra som fan.. BMW street racer |
|
har bakkjolen den hade inte perfekt passform ! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.