|
|
|
|---|---|
|
tjenare beemer lovers...kan man modda ett M5 system genom att ta bort högra dämparen och sätta det på min 535 -99 eftersom jag inte orkar lägga ner jobb på att ta bort reservbaljan....??? Fredrik 535 ia Step -99 | |
|
Varför modifiera ett M5 system, är det inte bättre att köpa ett sportsystem anpassat till din bil om det är grövre grejer du är ute efter. Enligt egna erfarenheter brukar avgassystem man svetsat i inte hålla särskilt länge... Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
| Det går inte att få ditt ett M5 system... det finns bara ingen plats... har kollat... det är fullt. | |
|
Oki...tackar för dom svaren...Ja jag tycker jag har så mycket onödiga saker där under en extra stump som går till höger och en extra ljuddämpare vid sista burken...Vet bara inte vad jag ska köpa för något system man vill ju ha något som låter bra med Fredrik 535 ia Step -99 |
|
| Ja, det finns många bra system... det är bara att fråga plonkan vad den släpper till för pengar... | |
|
Men vilket ger bäst ljud för pengarna då ? vill ju att det ska höras att man kör V8 heheh Fredrik 535 ia Step -99 |
|
| Köp en universalburk av mindre storlek, så hörs det när kommer.. | |
|
Enligt min mening så är ju Kellners system allra bästa... kostar väl en 8000Kr från kat och bakåt... men det är grymt ljud... här är en länk till en M5 med Kellner. Länk Sen finns det ju alltid Ferrita, G-Power, AC Schnitzer. |
|
|
Ja Kellner har jag kollat på och dom har system från mellan katten och bakåt...för 920 €. Sen såg jag här på power någon som sålde ett rör som man sätter istället för mitten katten...Är det att rekomendera? Fredrik 535 ia Step -99 |
|
| Jag hade nog gott på race kattar i stället... alltså metaliska kattar med 100 celler. | |
|
jaha men va kostar ett par sånna då? vart finns det en bra sida om det? länk eller något tack Fredrik 535 ia Step -99 |
|
|
Ferrita Länk säljer racekattar och bygger avgassystem efter dina specifikationer, och med livstids garanti. För ultimat ljud hade jag satsat på Ferrita racekattar samt Kelleners/Eisenmann- avgassystem. mums! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Nja... jag skulle ju aldrig betalla 6500 styck för två race kattar... kolla Dalhems i stället... dom har Magnaflow... ca 3500 styck. | |
|
Hittade detta i BMWBörsen under säljes hur menar den personen som säljer detta? Menar han att den högra dämparen på M5 är en lös del så du inte behöver montera på den på en 535 tex.. 1- M5/E39 Avgassystem, består av 4st ljuddämpare+4 kromade slutrör, passar dem flesta E39, har gått 100 mil går och använda enbart 2 ljuddämpare i 523/528 Pris: 3000:- för allt Fredrik 535 ia Step -99 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.