AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
467

dns trading

Ba
23
Bamse78
316i -92
tjena

Undrar om det e någon som har beställt o provat Dns tradings grejor. Grejorna (no name) ligger riktigt bra i pris....men hur e dom....???????
X-
348
X-Max
1M Coupe -12 VO
430Hk 650Nm
==========
120D Coupe -11
X1 20d xdrive -17
Hej.

Jag har köpt en vinge ifrån dns tradings, jag är mycket nöjd med den vingen.
Det va lite jobb innan lack men vingen va helt klart prisvärd.

Min Bil: Länk

Mvh//
Jonas
Sw
212
Switte
325i -88
en kompis till mig köpte me en vinge där, han fick me göra ltei arbete innan lackering.

men sånt få du räkna me så länge du inte gå in på bmw å beställer original grejjer!

ja köpte dyra rieger m3 kjolar för ett tag sen, dom sitter jag å slipar lite på osv för att dom ska passa bättre!

///Switte
Ba
23
Bamse78
316i -92
har själv oxå köpt en vinge där men e lite sugen på frontspoiler...men vill inte ha mer problem en nödvändigt....
Dom var granne till min polares förra garage.. tror de flesta grejerna är importerade från polen (sa min polare ialla fall)..

Verkar vara bra grejor ialla fall och man kan åka dit och få testa lite vingar osv...

/Jimmy
Länk
po
77
pojken
525i Touring e61 -04
Tjena!
Köpte en "no name" frontspoiler till min e39:a av dem. Själva passformen var det inget fel på men utskärningen för spoilerljusen var jag inte nöjd med. Det var som om de hade räknat fel, en liten del av ljusen blev övertäckta. Det kan ju vara så att de måste göra så för att inte bli anklagade för kopiering av något annat fabrikat. Men prisvärt var det i alla fall!!!!!!!
Ba
23
Bamse78
316i -92
tjena pojken

du har möjligt viss inte någon bild på din bil med den fronten....

tacksam i sådana fall...
mvh bamse78
Visa användare
208
Dookie
320/325 -88
Ja köpte m3 vingen te min e30 där .. blev bra .. enda som behövdes göra var att finslipa lite .. men de får man säkert göra var man än beställer ..

Hellre bortkommen och omkörd
än omkommen och bortkörd....
po
77
pojken
525i Touring e61 -04
Tjena Bamse!
Jag ska försöka att fixa en bild åt dej till veckan.

Ba
23
Bamse78
316i -92
Tackar..

Mvh Bamse
Jo
47
Jocke Plåt
Mkt utrustad
318 -92
köpte deras no name front (lumma cl1 kopia) till min e36a, passformen var över förväntan, det neda negativa var att det blev en glipa mellan innerplastskärmen och fronten, lite tråkigt...
men men, den blev såld hursomhelst, så jag slapp plasta...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.