|
|
|
|---|---|
|
Hei! Jeg har en Bmw 520i- 91 modell, 24 ventilers! På fredag etter å ha latt bilen stå i noen timer ville den ikke starte igjen, det kom igen gnist i det hele tatt! Etter endel feilsøking, fant vi ut at det ikke kom frem bensin til motoren, når vi vridde på tenningen. Vi antok da at dette kunne ha noe med bensinpumpen å gjøre. fikk etter å ha lest på denne siden tips om at det også kunne ha noe med releet å gjøre, bytta dette og bilen startet på første forsøk. etter å ha kjørt hjem, startet og stoppet den, ville den ikke mere, det samme hadde skjedd igjen. nå er det ikke tegn til liv i bilen igjen! Er det noe som kan hjelpe en Nordbagge videre her? Hva er det som kan være galt nå? Takker for alle svar! | |
Aldric |
Nu yrar jag bara i nattmössan här, men det kan inte vara reläet som gått igen pga ett elfel av något slag? Nåt du kan mäta upp kanske? |
| Hvis jeg stikker å kjøper ett nytt releet i dag, starter den sikkert, men det er jo umulig å feilsøke dette uten at man har doktorgrad i elektronikk. Vet ikke hvor jeg skal begynne. Bmw verksteder har jo muligheter til å gå igjennnom bilen å måle opp dette her, men det koster vell skjorta! Men må vell bite i det sure eple, slik at gobilen starter igjen! Takk for forslaget! | |
|
Sitter det inte en huvudsäkring någonstans under huven som tenderar att gå i sönder? Har för mig att den kan vibrera sönder och kan då komma och gå liksom. Jag vet inte riktigt vad som händer när den slås ut men kanske den ger sådana symptom som du har? www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
| Snakket med en mekaniker i dag, han fortalte at jeg kunne prøve å fjerne releet som styrerbenisnpumpa og ta en ledning, stikke den inn i kontaktene som heter 30-87, dette prøvde jeg, men bilen starter fortsatt ikke. Det han sa kunne skje var følgende: Starter bilen med denne koblingen, er det en elektronisk feil, starter den ikke, er det mest sannsynlig at pumpa er i sønder! Noen som har noe å tilføye? Er det andre ting dette tyder på? | |
| Pumpen ska gå hela tiden med kabeln mellan 30 och 87 på plats, gör den det? | |
| Kan ikke høre noe lyd, bak i bilen, tror ikke den går rundt! Mest sannsynlig pumpen, kan det være andre ting som er galt? | |
| Skiftet bensinpumpen, nå går den som bare det! Kjempe enkelt å bytte den, tilogmed jeg klarte det! Har forsatt problemer med tomgangen på den, går opp og ned, men skal sjekke om jeg finner noe info om dette i forumet bakover i tid! Takk for tips! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.