|
|
|
|---|---|
Holmgren_1 |
Har en 328i T (chipad) men tyvärr automat.min kompis äger en mx3a.Är nästan övertygad om att jag drar honom men man vet aldrig.0-100 vem vinner? Motorvägsfart bör jag definitift dra ifrån men man kan aldrig vara för säker.Finns det någon som vet? |
|
Det enklaste måste vara om ni provar, så slipper vi ytterliggare en evighetstråd. /T.P. Länk |
|
gangsta_toth |
Antar att det är en Mazda Mx3 med den sexcylindriga 1,8-litersmotorn? Den kan lugnt gå o kamma sig... Mvh, Robert. |
Holmgren_1 |
Man tackar så mkt.Robert. Det räkte med det lilla.Det är precis den mx3an vi snackar om. Har 18 tum fälgar,lär dra ner accet ngt.Men det går nog bra ändå. |
|
Jag har provkört en Mazda mx3 1,8l V6 och kan garantera att du blåser honom lätt! Mazda V6:an låter som en ettrig symaskin snudd på F1-sound. :-) men när det går rakt fram så är den rätt så slö med sina knappt 140Hk. Annars är den en utav de roligaste små sportbilarna bilarna jag har kört. Grym väghållning! Motorn vaknar dock endast när du tryckt symaskinsplattan i botten i ett par sekunder, det är vid 7000varv som den börjar bli rolig att köra (det är då motorn låter som en trimmad symaskin) men då har du redan passerat 100km/h i din 328. Så du kan lungt raca mot honom! |
|
Holmgren_1 |
Okidoki,då får jag visa honom var skåpet ska stå hehe. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.