|
|
|
|---|---|
|
Tja alla. Någon som kommer till Anderstorp på Onsdag lever livet ett tag? ///Egget | |
| Vad händer på onsdag? | |
|
Bankörning för den som vill mellan 17 - 20. Hej vad det skall gå....... |
|
|
Vad kostar det? Vad kommer det för bilar? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Låter kul.... sen att man har bilen på verkstad. | |
|
300 pix om du föranmäler dig, annars 500 tror jag. Se mer info på rejsa.nu i kalendern. Förra ggr kom det M3(E46), HondaS200, Porsche GT3,GT2, MB AMG 55, Impreza, EvoVI, Lotus Elise m.m så det brukar bli riktigt kul. |
|
|
Just det ja. Det läste jag på rejsa.nu ja. Kanske kör ner och kikar. Har inte däck till att åka nu. Har dessutom inte hunnit få min hjälm... :( Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Nu vil jag verkligen ner :) ... men som sagt... ingen bil... kanske någon annan som ska ner.... | |
Lotus Samuel |
Jag va där sist och körde med porschen, riktigt kul när det va så många snabba bilar =) |
| tror det blir ett par varv iallafall..:) | |
| Var det någon som var där i går eller??? | |
| jag var där & körde lite..:) | |
|
Kul att du kom dit Fredric, din M3:a gick ju riktigt fint på banan. Själv gick det väl ganska hyfsat, men man behöver träna lite mer. Ingen Evo samurai skall ju få köra ifrån :) |
|
| Det är ingen som tog lite bilder som man kan få se??? | |
|
Säg till nästa gång ni kör där nere. Får nämligen min efterlängtade kruka i veckan. Resten får ordna sig efter hand. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Tror det finns bilder, skall försöka fixa fram dem :) ///Egget |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.