|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, jag ringde på en annons igår på en 320 cab 90:a. Den har gått 9000 mil, M-testad, totalt läckagefri, servad regelbundet samt ny servopump eftersom den gamla började läcka. Det var även en nu suflett på den, en bmworginal. Den importerades för ett par år sen från tyskland där den varit ägd av en familj från början. Den var även utrustad med koni-dämpare samt skinnsportstolar. Ägaren som har den nu är en 50-talist och enligt honom är det nästan nybilskänsla över den. Det är inget klonkljud eller liknande från bagvagnen och den gick enligt honom väldigt stabilt på vägen. Priset är 57000 och enligt honom så var han beredd på att gå ner lite. Vad tycker ni att en sådan bil är värd? Han hade telenr och papper från den familjen som hade haft den i tyskland tidigare. De åren som han har haft bilen har den gått igenom besikningen utan anmärkningar. Tänkte köra och testa den i veckan, det skulle vara roligt att veta vad ni tycker den är värd. En 50000 tycker jag verkar rimligt om den är i kanonskick. MVH | |
|
Helt klart ett rimligt pris.. Dessa bilar står högt i pris om det är fint.. /Jimmy Länk |
|
|
..skick på dem. /Jimmy Länk |
|
|
Okej, någon mer som har nåt att tilläga? MVH |
|
|
BMW735IA: Det var nog den grymaste särskrivning jag någonsin skådat :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Slå till för 50k! Bilen kommer garanterat skänka dig mycket glädje under lång tid om den är så fin som det beskrivs :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.