|
|
|
|---|---|
|
Jag är inte nån fan av X5, men den här var väl rätt heftig: Länk Fast det kostar å ligga på topp *s* Nån som vet vad en sådan ville kostat i sverige? Inte sugen.. bara nyfiken :) | |
|
nice bil!! Dom är inte direkt vanliga,men dom ligger en bra bil under än va dom gör i Norge iaf.... Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
felstavning...arrghh! mena att den ligger/skulle ligga en bra bit under än va den gör i Norge.... Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
När vi ändå pratar X5 så kolla in denna, något fet: Länk |
|
|
Priset i sverige ligger nog på ungefär 25% av vad den kostar i norge :P Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
2,2 mille för en beg bil är rätt häftigt.. fast den har bara gått 300mil.. Da har man FÖR mycket pengar *s* Nån som har sätt en sådan i värkligheten ? Inte jag iaf.. |
|
|
Oskar : Vem fan köper fälgar för 100 000 :- ??? /Jimmy Länk |
|
| Tyvärr vet jag vem det är. Pierre heter han och lever som synes ett liv där prioriteringen ligger på att synas. Och det mycket. Fälgpriset kan med säkra källor antas vara i överkant, och definivt inte vara vad han köpte dem för. Han har tidigare haft en S3:a med 295hk men har fram tills nu kört pappas bil i london. Liten smak i stor bil.. | |
|
Oskar: BMW735IA: Den dagen jag lägger 100 000:- på fälgar så hoppas jag att jag har smak att välja något snyggt, det där var inte snyggt! |
|
|
Cohlin: Så sant, så sant ;) Dom var inte snygga! Gått rätt långt till å vara en -00 tycker jag.. så han har väl lyckas med å synas.. hehe! |
|
| 22" är ju bara respekt... sen om det är Kahn eller inte... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.