|
|
|
|---|---|
|
De tror att jag har fel på styrboxen till ABS bromsarna och vill ha 8000 kr +jobb för att byta den. Kan man byta den själv? någon som bytt? man kommer ju billigare undan om man köper en på skroten. | |
|
Jag glömde men jag har en 328iA -98 E46. |
|
|
har en box till 325i -94 med antispinn . om det är samma så kan du få köpa den biligt. Det är inga problem att byta den själv, bus enkelt. Bor du i sthlm så kan jag hjälpa dig :) |
|
|
-->Perrab Passar den boxen till en 325-92(e-36) utan antispin? Vad ska du ha för den? =) /Magnus Beast no.7 |
|
|
Det tror jag den gör. fast jag kan inte svara på det. Kollade med bmw igår o dom sa att den passar till alla E36or 325. Men jag frågade inte om dom menar dom med Antispin eller utan. bor du i sthlm ? |
|
| den jag har heter 3452-1091035 | |
|
Hur mkt ska du ha för boxen? Jag har hört att man måste göra en del inställningar, stämmer inte det? |
|
|
det kan jag inte svara på,vilka inställningar du behöver göra. vet ej vad den kostar på skroten. Men får jag 800:- så är det din. Dock så gäller det samma som på skroten o bmw. Köper du den o det inte funkar så är det ditt problem du kan maila mig tills 16.00 per.bjork@citroen.com Mvh perrab |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.