|
|
|
|---|---|
|
nu skrev jag det här inlägget nyligen men blev borttagen. synd ifall nån hann svara. jag får försöka med samma sak igen fast med annan rubrik. lustig funktion det där förresten. är det automatik på raderingsfunktionen eller sitter nån o tar bort inläggen ifall de inte gillar rubriken tro. frågan gällde försäkringskostnader för 7 serien utanför storstadsområdet. mellanstor stad 80000 invånare full bonus och över 35. sexor kontra åttor. nån som har lite siffror. kanske lite vagt men det vore så gött att veta lite granna. ska ringa mitt bolag imorgon. tack för hjälpen så länge. | |
|
Hej ! Testa att lägga resp. fråga under det forum den passar bäst in på. Dvs. i detta fall under "Försäkring och Värdering", annars kommer det här inlägget inte att bli så mycket långvarigare än ditt tidigare. Mvh. Patric Min BMW 740: Länk |
|
|
jo, det berodde inte på innehållet utan ämnestiteln. för övrigt har jag kikat på värderingssidan. står inget om ungefärliga premier på 38´an. får väl ringa runt o kolla. kan bli hur tungt som helst. |
|
Scheckheft |
Hej, nikks, bor i stad med 72 000 invånare. Min försäkringspremie är 8500:-/år, originalförsäkringar). Men bara att ringa runt till bolagen. Som någon skrev här på forumet: same shit, different name. Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
Det fins inte någon gennerell prislista utan kritererna är. Ålder på bilen, var du bor i landet, om den är import hur länge bilen har varit i sverige, larm , imob, märkta rutor, körsträcka, hur stor vagnskade självrisk du vill ha och framför allt hur gammal du själv är och hur många övriga försäkringar du kan ha. Sen vilken motor effekt och skatte vikt kan också spela in. En jävla massa men som tips är att i sverige finns det över 400 olika fösäkrings bolag. Men nästan alla ingår i något av dem 4 stora bolagen Länsförsäkringar, Folksam, IF, och Trygghannsa. Jag äger själv en 750iL försäkrad i LF med alla tillägg är 28 år, bor i skogen och kör 1500 mil. Jag betalar 9600 Kr om året. Fanns ingen som var billigare. 12-Pack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.