|
|
|
|---|---|
| Ett flitigt diskuterat ämne på forumet är det usla ljudet i E46 med original Business-stereo. Ett antal möjligheter finns diskuterade och som vanligt inom bilstereo finns ingen prisgräns uppåt. Jag är ingen audiofil, men ville ändå ha ett bättre ljud. Jag skaffade ett DLS CA20 slutsteg och kopplade in det via högnivå till original framsystem. Det gjorde verkligen skillnad! Jag betalade 1200 för steget och 300-400 för kablar. En lågbudgetuppgradering, men som resulterade i en, enligt min mening, klar förbättring. | |
|
Hallå där., tack för inlägget. Jag bara undrar hur du triggade slutsteget? |
|
|
Visst funkar det! Har själv i princip samma lösning men ett DLS CA40 på både fram- och baksystemet. Obetydligt dyrare. Är helnöjd, hade ett tag funderingar på en baslåda och andra högtalare men tycker inte att det behövs. Känns lite overkill när man lyssnar på P1 hälften av tiden... Inte en BMW till... |
|
|
Visst funkar det! Har själv i princip samma lösning men ett DLS CA40 på både fram- och baksystemet. Obetydligt dyrare. Är helnöjd, hade ett tag funderingar på en baslåda och andra högtalare men tycker inte att det behövs. Känns lite overkill när man lyssnar på P1 hälften av tiden... Inte en BMW till... |
|
|
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.