|
|
|
|---|---|
|
Jag såg dessa när jag satt och surfade på www.stockholmcarstyling.se idag. Nån som har eller vet nån bild där de sitter monterade? Skulle vilja se hur det ser ut. Nya baklampor e34: Länk | |
|
Dom såg grymt mumsiga ut :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
| De var rätt tuffa! Vet dock inte om dem ser bra ut på E34? Det är ju E39 -01 look på dem. Då skulle man ju också haft AngelEyes fram också :-) | |
|
Vill inte vara negativ men jag blir det ändå när man ska förändra looken på en E34 från original till tex E39-look. Ser sällan (läs aldrig) bra ut. För att inte tala om Lexus-bakljus på en E36:a! Det måste vara det fulaste styingen på senare år. Skulle hellre åka omkring i en ramsne Lada. |
|
| Lexus lampor ser förj*gt ut, ja... Men jag är sugen på att se dessa klarglas monterade på en bil. Kan någon möjligtvis länka till bilder? | |
|
Vsg Länk |
|
| Den där länken länkade väl inte till någon bild där de satt monterade? | |
| Men å andra sidan var det en jäkligt bra sida! Aldrig sett förut! | |
| Jag tycker de ser lite volvo 940 ut, eller hur? | |
| Vi diskuterade dom där bakljusen precis när bilderna dök upp på nätet. Tror att det enda vi EGENTLIGEN kom fram till var att de skulle börja levereras i höst. :D Jag tycker iaf att dom VERKAR riktigt snygga. Frågan är som sagt hur de ser ut på bil, monterat och klart. Vem blir först?? ;) | |
|
Tyska in.pro GmbH Länk hänvisar till Länk i Sverige, som har ...nada. Så vi får vänta&se |
|
| Som sagt - säljstart i höst. Och då kommer Appelt att ha dom. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.