|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
nä inget , lämnade meddelande till juristen men han har inte hört av sig verkar som han e på semester hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
Kevin >> Har du inte blitt av med kortet en gång förut? Läste det i nåt gammalt inlägg? Hur gick det den gången? |
|
|
då va det kört jag låg med vipern på väg till köpenhamn då gick det lite för fort polisen fick köra typ 8km för att komma ikapp mig o då hadde jag skaktat ner till 120mph då fick jag va utan i 3mån men jag hadde min engelska kort som va giltig då ,så jag kunde köra typ 2ånade innan den gick ut hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
nu fick jag brevet från Länms o jag får tillbax mitt eftertraktade körkort tillbax jag e skit glad tack alla ni som hjälpte mig på traven ni e guld värda jippppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
Espen |
Grattis!!! =) -Eppe- Born2XLR8 |
|
Hur skrev Länstyrelsen sitt beslut, vilken anledning till att du får tillbaka det osv? |
|
|
Även jag är intresserad av motiveringen till varför du bara får en varning eller vad du nu får? Gratulerar! Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
jag ska skriva ner det under dan hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
Kevin: Maila det om du inte vill skriva ut det i forumet. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion BMWCS Syd #05392 |
|
|
Kevin M_Roadster: Jag är oxså nyfken/tack |
|
|
Gärna till mig också, om du som sagt inte vill skriva det här. :) Länk |
|
| Kevin >> G R A T T I S ! ! Det är väl nästan värt en rödljusrepa med tillhörande däckrök och V10 vrål ;-) | |
|
det e inga hemligheter jag ska skriva ner allt Heinz(min favo kethup) det blir ingen repa på ett tag ,,jag vill ju kunna ta min mc kort hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
Jag har då hört att man otroligt nog måste ringa till Polisen och tala om att du kommer att köra för fort, exempelvis till följd av att frugan måste till sjukhus fort som fasiken. kevin M_Roadster, under hur lång tid har du susat omkring runt 145 knyck på motorvägen utan att veta om det? |
|
|
Kevin: Har du glömt bort oss? Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
nej nej men jag har haft fullt upp med pluggande för mc-kortet ,,men imon får det bära eller brista ,,har teori 10.45 sen på kvällen ska jag skriva så mycke ni vill hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
KmR: Vi ser fram emot det:) |
|
|
lycka till me kortet nu då. mvh Erik (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
Kevin, Hur går det. Har du tid att plita ner beslutet/motiveringen skulle jag bli skitnöjd. Länk |
|
|
Jag har ju sett att du är vaken! :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.