|
|
|
|---|---|
|
Torkar armen förar sidan kroken uppåt skall det vara så?? | |
jocker18@home.se |
tja. jag undrade samma sak på en firma, fick svaret "åk till bmw"... Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
Japp, det skall vara så... BMWCS Nr: 4798 |
|
| Helt rätt att kroken är uppåt. Hade lite strul med torkarbytet häromdan eftersom jag fick en torkare till Mercedes (visserligen rätt längd men helt fel fäste). Så efter en dubbelkoll på kartongerna så hittade jag rätt torkare och bytet gjordes på "två röda". Hittade torkarna på mekonomen, Bosch var det och de såldes i två-pack för drygt 400 kr. | |
| Man köper inte kompletta torkare man byter gummi ,finns lösa på BMW 100 kr | |
| Det är klart att man kan byta gummit, men om man har 8 mil till närmaste återförsäljare så är det mycket enklare att åka på mekonomen. Jag tycker att det är värt de extra kronorna för inte åker jag 8 mil enkel resa för nya torkarblad. | |
| Säljs lösa gummin på Mekonomen också | |
| Köpte ett torkarblad av rätt modell på OK-macken idag.. kostade 135kr och passade riktigt bra. Men sen när jag skulle torka rutan så "studsade" det på hela nervägen.. vilken jävla skräp.. så jag får väl åka och köpa riktiga grejer imorrn.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.