|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Har kollat optioncodes nu som mycket riktigt satt så fint under baksätet. Vad jag förstår så är det bara det utöver standard som står med där men då undrar jag ju vad som var standard i tyskland om man köpte en ny 735 1992? Vart hittar jag denna info? Mvh John | |
|
Antagligen så är det väl: Servo Elspeglar Centrallås ABS Elhissar Träinredning Nackstöd bak Dimljus fram Elvärmda sidospeglar + detta var extrautrustning: Alarm 2 way sunroof, electric or manuel Automatic(including E,S,M) Automatic with Adaptive Control (AGS), only 750 Automatic Stability Control +(Traction) (ASC+T) Leather interior On-board computer Climate A/C Hydraulic Load Leveling Keyless entry Electric roller for the rear window Roller in the rear side window Soft Close Bootlid Front electric seats Front electric seats with 3 memory, only drivers seat Electric steering wheel (with memory) Rear electric seats Seat heating, front and rear Driver and Passenger Airbags Auto Dimming Interior Mirror Height Adjustment Low Beam Intensive washer system head and fog lights Electronic power control (EML) Front armrest Cruise Control (EDC) Rear Footrests Table behind front seats Climate A/C rear Cooler in rearseat Control of radio from rearseat CD-holder beetween frontseats Ski Bag Park Distance Control First Aid Kit Xenon Headlamps Third Brake Light Integrated Car Telephone |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.