|
|
|
|---|---|
|
Vad är detta för speglar? Mattig? Länk - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk | |
|
Kopior på M3-speglar...vet dock ej till vilken bilmod. plattan passar till. Dom är matta för att dom ska lackas...:) |
|
|
ska tydligen passa till E39.. Slängde upp bild på fästerna.. dom som vet.. passar dessa E39? Vad kan dessa vara värda? - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
|
Länk - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
|
Ok.. fick skitbra pris på dessa.. och dom är inte ens använda. Men jag är inte säker på att dessa passar min E39.. är det nån som kan bekräfra att dom gör det? .. eller inte gör det =) Biler på speglarna och fästerna samt elkablarna se länk : Länk . - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
|
Ingen som vet om dessa passar min bil? - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
|
Kan nog vara Mattig. Det är ju just fästplattan som skiljer mellan modellerna, svårt att säga genom att titta på en bild. Säljaren borde väl veta vilken modell speglarna är avsedda för? Rent spontant tycker jag baksidan av fästplattan har hålen precis som om den vore avsedd för e36? /Wille |
|
|
Hmm.. killen säjer att han fick dom av en polare som va skyldig honom pengar.. Att dom va avsedda för M5 vilket inte låter vettigt.. Mattig.. jag tycker inte att dom liknar mattig när jag tittar på mattig på nätet.. fan .. det är så bra pris.. så jag vill ha dom om dom bara passar E39.. men om du säjer E36 så faaaan! =P Hoppas nån annan har koll.. - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
|
Prova och montera dom innan du köper, enklaste sättet och se om dom passar /Erik |
|
|
Bass...jag håller me WilleW, då får väl åka o titta på dom eller ta risken att köpa och ev. inte få rätt. Svårt att bedömma från en bild, om dom ska passa eller ej. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.