|
|
|
|---|---|
|
Jag har just köpt ett AC Schnitzer pedalset men jag lyckas inte ta bort gaspedalen, vill ju inte ta i för hårt direkt... Nån som har ett enkelt svar? | |
|
Ska man inte skruva fast ACS pedaler i dom som redan sitter där? Det är iaf det enda sättet jag vet om att sätta fast deras padaler. Har du inte fått med skruvar å grejer? |
|
|
Jag tror att Zlaatan har rätt. Jag vill minnas att det var så Asken beskrev i en annan tråd att han gjorde. _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Var köpte du pedalerna?? vad kostade dom? jag har fudnerat på att skaffa alu pedaler till min. |
|
|
Här har du massor av linkar till sådana som säljer pedaler bl.a. Länk |
|
|
Dem snyggaste pedalerna har utan tvekan Racing Dynamics. Men smakar det så kostar det. En sats på 3 pedaler plus fotstöd ligger närmare 3500SEK....Annars så har BMW alu pedaler för 1000lapp. Orginal är bäst? Vill man gå ner så har Car esign några Momo pedaler till BMW E36 som passar till Z3 för runt 500. _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Det skulle stå: Car Design alltså _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Jag har inte ersatt pedalerna, men just gaspedalen är extremt svår att borra i om man inte tar bort pedalen. |
|
|
OBS! En lossad gaspedal får INTE återanvändas!!!! Plastflärpen som sitter ner i golvet blir deformerad vid demonteringen! Då kan den lossna när man minst vill det.....! Å andra sidan kostar en ny gaspedal bara ca 150 kr hos BMW! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Z3c 4 ever...har nog förstått att du är Racing Dynamics fanatiker nu?! Belägg på pedaler och fälgar...ngt mer? :) Jag håller med..deras fälgar är grymma.. |
|
|
haha... jag skulle inte ha någonting emot deras chassit heller...:-) Jag har provkört en Cooper S som hade Racing Dynamics chassi och det var grymm känsla! _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Kan hålla med om att Cooper S är en kul bil...har dock inte upplevt den med RD-chassie...men skulle faktiskt inte ha ngt emot att äga en sådan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.