|
|
|
|---|---|
|
Lite offtopic men man kan aldrig vara nog försiktig. Länk Lång läsning, jag kokade av ilska efter att ha läst hela inlägget! | |
|
Länk fortsättningen.... |
|
|
Hupp, skitstövlar finns det överallt. :-( /Micke |
|
|
Ja det var ingen rolig läsning :-( Man känner sig ganska skyddad mot sådana händelser här i Sevrige, men gott folk: man kan aldrig vara FÖR noggrann när man kollar upp en bils historik! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
*phew*, äntligen läst igenom hela storyn. Måste bara säga att man blev förbannad osv. när jag läste detta, gick inte heller att slita sig från storyn eftersom att det bara blev mer o mer intressant, även om jag är taskig på engelska så gick allt att förstå! Member of "dimljusmaffian"!!! |
|
|
Helt otroligt hur en människa som "montoya" kan hålla på så i längden..........förjävligt.. Förr eller senare så... Billy B-10 Länk |
|
| Det sjuka var hur systematiskt allt var med alla lögner osv. Helt otroligt. Hoppas det löser sig. $12000 är ju lite pengar trots allt. | |
betriebsanleitung1 |
Intressant läsning,vilka idioter det finns,samtidigt förstår jag inte hur de orkar&hur det kan löna sig att lappa ihop skroten med allt besvär det ändå måste innebära i förhållande till riskerna. |
|
ojoj, vilken soppa... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Vilken dåre, totalt iskall lögnare! Köparen skulle gått på sin "magkänsla" när han började hitta fel (innan han köpte den) och skippat den. Det är lätt att förhasta sig när man har hittat en annons på precis en sån bil som man vill ha... //Wille |
|
|
Stackar kille :( ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
njo vissa kan ju fan vara så cp att dom ljuger så mycket för att pröva sälja en bil till nån som har åkt så långt BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
Som tur är.. så lär man sig av sina mistag eller? ;) ______ I väntan på nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Intressant läsning. Ibland är det bättre att köpa den lite dyrare bilen. |
|
|
Ojoj, vilken läsning. Stackars kille, men det var en väldigt intressant historia att läsa om, ser fram emot att läsa fortsättningen. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
|
Mycket intressant läsning..hoppas han får tillbaks sina pengar iaf. -------------- Min BMW - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.