|
|
|
|---|---|
|
Hej dom sänkningsatser som jag blivit hänvisad till på min E46:a av proffs som jag varit hos har endast sänkt bilen ca 25,35 eller 35,35 typ. Jag tycker inte att det verkar räcka om man kollar på bilen idag. Jag vill också att bilen ska bli platt. Inte luta. Hur tusan vet man det innan det är klart ?! :S Hoppas någon kan rekommendera en sänkningssats eller komma med tips. MVH KJ | |
|
h&r har bra satser jag sänkte min 323ci 00 35/15 och är helnöjd men coupen är 2cm lägre orginal en sedanen. dom har en sats som sänker 55/35 det skulle bli perfekt till din bil Jonas |
|
|
Sänkte min med Weitech fjädrar och stötdämpare, sänkte 40mm fram och 30mm bak. Ska lägga upp min bil i galleriet, så kan du se och tycka till... Mvh Tobbe |
|
| Om du är beredd att lägga ner på spänn så köp ställbara dämpare... kolla in och maila så får du ett bra pris. | |
|
JONTAN , vart det lägre efter sänkningen ? vad kör du för däckdimensioner då ? jag har H´r på min men tycker inte att den är tillräckligt sänkt Keep Your Distance This is a BMW ;) |
|
| Jag hade H&R ställbara på min E46 328... jag tyckte att den såg jäkligt bra ut. | |
|
Maxad..jag har 235-35/19 fram och 265-30/19 bak tycker sänkningen blev perfekt här har du en bild Länk |
|
|
skitfint - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
| Snygg bil måste jag säga... jag hade också 19" på min bil... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.