|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Är lite trött. Antar att du bor i Stockholm och då vill du givetvis ha bilen inlämnad på en verkstad i närheten. Kan annars rekomendera den i Enköping. Bra mycket billigare än BMW Solna och jäkligt trevliga. Hade strul med kliman i M3:an förra sommaren och ringde BMW Solna, Enköping hade semesterstängt, för att höra vad det kunde va. Killen svarade att dom kunde ta in bilen och göra en felsökning för tusen spänn. Då jag ändå skulle på utlandssemester och det inte fanns nån tid direkt väntade jag tills Verkstaden i Enköping öppnade igen. Han visste direkt va det va som va fel då det tydligen är ett ganska vanligt fel på den digitala kliman i E36. Ett fel som BMW Solna garanterat kände till. | |
|
En sak slo mig när jag läste den här tråden, har ni inga gratis bogsering i sverige? En del försäkringsbolag i Finland står för bärgningen om man har Allrisk(Hel försäkring) eller Hjortdjurs-försäkring |
|
|
Samma sak i Sverige! När min S2:a rasade för ett bra tag sen så sparade jag kvittot ifrån bärgningen sen skickade jag det till försäkringsbolaget och det var helt OK. MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
|
Man kan dessutom abbonera på bärgning man betalar ett belopp per år o sedan kan du bärga hur mycket du vill (nåja) Akta er för hojar som kommer i 200 runt kröken.... |
|
|
Seb: Asekn ställer säkert upp med en bogserign med X5:an...;) Surt att det ska behöva gå på 10k att bta en sketen givare. Det måste gå att få ner det priset eller förhandla till dig en 50/50 godwill eller dyl. Försök stå på dig, du förlorar ju knappast något??? -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.