|
|
|
|---|---|
|
Undrar bara om någon kan ha något tips om vad som är fel i instument panelen när temp, varv o echo mätarn är döda. Har läst igenom en massa olika forum inlägg om alla dessa SI batterier osv. Har även provat att byta dom i mitt panel, men utan resultat. Någon som vet någon annan komponent eller något i instrumenetet som är en förbruknings vara o brukar kunna gå sönder? //Nord | |
|
Hej! Byt kretskort! mvh Anders |
|
jpbygg |
Hej har en instrument till E28 du kan få köpa biligt fungerar klock rent. (det är ditt kretskort som gått i baken? Maila mej på JPbygg@hotmail.com Ska man åka flott så kostar det flott!! |
jpbygg |
Hej har en instrument till E28 du kan få köpa biligt fungerar klock rent. (det är ditt kretskort som gått i baken? Maila mej på JPbygg@hotmail.com Ska man åka flott så kostar det flott!! |
|
okej tack. har skickat iväg ett mail till dig som du kan ta o kolla... //Nord |
|
|
Kan vara en säkring som gått också. Hade problem med centrallåset på min bil, det överbelastade en säkring lite titt som tätt. Den säkringen råkade hänga ihop med varvräknaren och diverse annat krafs. Prova att slå på bakrutevärmen. Om varvräknaren hoppar till så är det bara byta säkringen så ska du se att allt vaknar igen :) E28 M535i TwinTurbo |
|
|
-> Ekblom Är det säkringen till C-låset du syftar på?? Jag har precis samma problem. C-lås, v-räknare, ekonometer och stereon (!) är döda o allt slutade fungera samtidigt! |
|
|
har redan testat det, men det funkade inte det heller. så nu blir det ny panel //Nord |
|
|
jpbygg tack för panelen. funkar skit fint. har bara ett problem: echo mätarn går upp o i max o stannar där tills man släpper gasen helt. men jag har läck i en vacumslang för tillfället, så det kanske bara är den som spökar till det //Nord |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.