AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
713

Ögonlock E30

Mr
12
MrBeemer
330iM -04
Tjena alla beemerfreaks

Har ju sett en del E30:is med ögonlock, har nu en fråga, kan man ha dem monterade vid besiktningen?? För visst täcker dem över parkeringsljuset?

32
59
325:a E30
325:a 89:a 90:a motor
Inga problem gubben, inte för mig iallafall hade dem o besiktningen sa ingenting... :=)

Bmw fanatiker
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Kan man köpa ögonlock till e30 och sätta på en E28:a utan större modifieringar?

Sammy Lundin
Till Ricke:
Kolla på www.Dns.trading.sida.nu/
där har dom ögonlock till de flesta bilar.

MAX power
Tänkte höra hur ni har satt fast era ögonlock, jag har köpt ögonlock till min e30 funderar väll på dubbelhäftande tejp..
nån som har nått annat tips?
dubbelhäftande tejp, bra eller dåligt??
-C
221
-Chrille-
320dT -00
325iM -89
Hej blir nog bättre om du skruvar fast dom! Det gjorde i alla fall jag! Tejp brukar ju ha en förmåga att lossna med tiden!
dr
156
dragon
320d m-tech 2 -04
Nån som beställt eller sett ögonlock från DNS trading?
Är det den långa eller korta modellen och går dom upp vid lysena?
-Crille- jo det har du rått i tejpen kanske lossnar när det bli kalt å så.. får väll skruva dit dom, eller kanske nita.
tack för tipset!
Jag har ögonlock på min 325a. Har inte varit några problem vid besiktningen. Igår åkte jag in i en poliskontroll,och de sa att jag var tvungen att ta bort dom. Så nu har jag en månad på mig. De hävdade att det var nya bestämmelser från Vägverket.

Johan
sportsbmw
Johan99, vilket j***a skitsnack från deras sida, det finns inte alls några bestämmelser från vägverket som säger att du inte få ha ögonlock, fan dom tror att du får göra precis vad fan dom vill :-((
Det går ju igenom besiktningen....

/ Rickard!

/// BMW RULES ///
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Jodu... Det står att ingen del av strålkastaren får täckas.....Enligt reglerna vid en kontrollbesiktning är det inte heller godkänt, men i de fall ljusbilden inte påverkas brukar det lämnas utan åtgärd.

Jeppe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.