AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.019

Strippen imorgon

Sida 2 av 2
glömde säga att m3:an jag körde mot hadde riktiga 16" hjul och kunde hålla 4500 rpm i starten mot mina 18" hjul och 3000 rpm.

Länk

Flesh
jag var där, hade ingen lyckad dag, men jäkligt roligt,
har kommit fram till att jag måste nog träna starter, där tappar jag för mycket, men det är roligt.....

M3 E30 / Nyköping
Var det inte en B8 Touring som körde också? Tyckte mig se det iaf trots att jag hade en jäkligt dålig plats vid just den repan. Schysst bil iaf.
kollade precis på www.bilsport.se och enligt deras lista så blev jag 3:a totalt =)
Ni kan säkert gissa vilket märke som det fanns mest av i klass 2....BMW =)

Länk

Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
D.H:
Det var ingen B8:a för då hade han fått köra i V8:a klassen för så blev det för en som hade med sig en B8 i fjol

Bimmerante: Ah, självklart är det så. Hängde inte med riktigt i vad Touringen körde mot för bil men det var väl en E36 M3 när jag tänker efter. Touringen gick bra iaf. 13 eller nåt åt det hållet.
Alpinan är annmäld som en B8 4,6 och det står det också på bilsport.se men det vore jävligt konstigt om han fick köra i klass 2 med den, men å andra sidan så hadde killarna inte så stor koll på vilken klass man tillhörde eftersom dom sa till mig att jag skulle köra i klass 3 som är fwd med överlad...

//Martin

Länk

Fr
411
Fredrik Larsson
Z3M Coupe-99
M3-88
523iM-00
Flesh:
M3:an är ingen "dragräser" direkt med den långa ettan....

/Fredrik Larsson
BMWCS syd #4131

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.