|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
glömde säga att m3:an jag körde mot hadde riktiga 16" hjul och kunde hålla 4500 rpm i starten mot mina 18" hjul och 3000 rpm. Länk |
|
Flesh |
jag var där, hade ingen lyckad dag, men jäkligt roligt, har kommit fram till att jag måste nog träna starter, där tappar jag för mycket, men det är roligt..... M3 E30 / Nyköping |
| Var det inte en B8 Touring som körde också? Tyckte mig se det iaf trots att jag hade en jäkligt dålig plats vid just den repan. Schysst bil iaf. | |
|
kollade precis på www.bilsport.se och enligt deras lista så blev jag 3:a totalt =) Ni kan säkert gissa vilket märke som det fanns mest av i klass 2....BMW =) Länk |
|
|
D.H: Det var ingen B8:a för då hade han fått köra i V8:a klassen för så blev det för en som hade med sig en B8 i fjol |
|
| Bimmerante: Ah, självklart är det så. Hängde inte med riktigt i vad Touringen körde mot för bil men det var väl en E36 M3 när jag tänker efter. Touringen gick bra iaf. 13 eller nåt åt det hållet. | |
|
Alpinan är annmäld som en B8 4,6 och det står det också på bilsport.se men det vore jävligt konstigt om han fick köra i klass 2 med den, men å andra sidan så hadde killarna inte så stor koll på vilken klass man tillhörde eftersom dom sa till mig att jag skulle köra i klass 3 som är fwd med överlad... //Martin Länk |
|
|
Flesh: M3:an är ingen "dragräser" direkt med den långa ettan.... /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.