|
|
|
|---|---|
| Jag menar alltså ett sådant där band med en liten karbinhake som man har runt halsen. | |
|
Länk Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
| wendtan >> Har kollat den sidan tidigare och ej funnit det jag söker. Är du säker på att dom säljer nyckelband på den sidan? | |
|
Ser ut att vara "ticket-holders", jag vet inte riktigt om det är samma sak som det du söker, som bör vara en "lanyard"? Kolla under team equipment - accessories - fan equipment, så ser du vad de har, eller kolla här Länk eller sök på lanyard +bmw etc, jag hittade en hel del. Sök på forumet och du skall finna. |
|
|
Kolla här: de har inte exakt vad du söker men en hel del kul: Länk Sök på forumet och du skall finna. |
|
chrille70 |
Jag är nästan 100 procent säker på att närmaste BMW-handlare har det du söker. De har då iaf BMW-Williams F1-kepsar, så då borde de kunna ta hem andra BMW-Williams F1 accessoarer. Mvh Chrille |
|
Allså jag köpte en sådan ticketholder på ringen förra året i bmw-williams montern. trodde det var en sådan du sökte. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Är inte detta exakt vad som sökes? Länk Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain E32 Club Sweden: Länk |
|
|
Här finns en del åxå. Länk Men inget band :-( //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Tackar för alla tips. CLiFF >> Yes, det är exakt vad som sökes. Min tyska är dock ej vad den borde vara så jag vågar nog inte beställa från en tysk e-aktion. Borde väl finnas hos bmw också antar jag. |
|
| Jag tittade i katalogen som BMW Williams har här i sverige... och jag såg inget band... | |
|
Man kan åka till Nurburgring och titta på 24h-rennen.... där sålde de sådana i FAN-shoppen...hehe /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
|
bättre och åka till Italien och köpa sig ett rött senilband med en stegrande häst på :P! An assault on a man's BMW is like an assault on the man himself! |
|
| Faktum är att polarn köpte sin i ett litet stånd någonstans i Italien men nu har jag hittat en eventuell säljare. Han verkar ha flera stycken sådana så bara vi kan komma överens om ett pris så är saken biff. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.