|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
| Just nu skit, men eventuellt skulle det bli ngt bättre senare på dagen.... | |
| Nu verkar det spricka upp lite här i Nyköping. Kanske blir bra väder till slut. | |
|
E d bra väder nu? Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Solen spricker igenom i allafall. Det är mulet men ser inte ut som ngn överhängande risk för regn... /B |
|
|
Det regnar ibland. Men brukar ju bli bättre på eftermiddagarna. Svensk sommar.. :-( |
|
Mr Hamann |
deutmeyer328: PRECIS! Svensk sommar! :) // Mr Hamann |
| Det är uppehåll just nu! | |
|
Tack alla för en mycket trevlig träff, vädret till trots. Vi ses väl igen nästa år på samma ställe?! Fram med alla bilder nu! |
|
| har en del. vet inte vart jag skall ladda upp dom.... | |
|
Tack Bmw sektionen för träffen och alla andra som var där. Hoppas att han med E36kombin Alpina läser detta då det vore kul att få mera info om hans bil.Var är du? STEPHAN: tack för skjutsen i bmw mindre roligt blev det på vägen hem då man åkte annat märke..... ps.det var nu inte se |
|
Mr Hamann |
Tack för en trevlig träff, synd på vädret bara... (som dock blev bättre vid slottet) :) // Mr Hamann |
|
Här ligger lite bilder som jag tog. [url]Länk Mycket nöje. Mvh/ Johan |
|
|
Blev ju inge bra det där... =)) Testar så här istället Länk saå ska det nog funka bättre.. Mvh/ Johan |
|
| när kommer nästa träff i e-tuna | |
|
bmw_jerry, I början av juli nästa år kan du räkna med att BMW Club Schweden kallar till möte i E-tuna. Håll utkik här på forumet och på BMW CS hemsida under rubriken "kalender". Hälsningar Göran |
|
| tack så mycket göran...:) längtar redan | |
|
är det iår träffen är ? lr var det förra året :) ? |
|
|
Thimmy, den träff om var förra året var förra året och den som kommer i år är i år. Det mesta som skrivits i denna tråd gäller förra årets träff. Utom de sista fem inläggen, from 2004-10-25, som gäller 2005 års träff. Vi ses där ?! __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Äntligen!!! 20/6 är det dags. Jag kommer garanterat! | |
|
Det verkar kul jag har kortmilaren frå 1990 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.