|
Sida 6 av 8
|
|
|---|---|
|
jag kommer! /Cronor |
|
|
Jag kommer! Cronor: Vart tog du vägen? 2.5an bara försvann... |
|
|
Alla som kommer att åka från sthlm, vad sägs om att samåka ner som förra året? Samling ca. 15:45-16:00 Statoil i Kungenskurva för tankning och sedan raka vägen ner till E-tuna. =) Ny bild 10 Juni- Länk |
|
| z4: Du menar på motorvägen hem?:P Var det den elektroniska fartspärren som sa stopp eller va hände?=) | |
|
Jag kommer... blir min första träff, ser fram imot det med stor barnslig förtjusning... en Z3 Coupe Montreol Blå Metallic kommer rulla dit efter jobbet =) Better lucky then good! |
|
|
Räkna med en Alpina B7 Turbo också!! |
|
| Började lägga träffputsen idag. Gäller att börja i tid. Hoppas kromet från Tyskland hinner komma också. | |
|
Ahh... trevligt.. dit ska man nog åka då.. trots min gamla E30 börjar bli lite sliten med tiden ;) Even alcohol can bend the room... |
|
|
om det åker nå folk från örebro så hänger jag gärna på det gänget när dom passerar arboga/kungsör... Even alcohol can bend the room... |
|
|
Jag kommer! /Lazze |
|
|
vad fint vilket datum ??? jag har inte hängt med men vilket datum blir det i år???för det andra i början var ju från 2003 ???? ///M3/// |
|
|
Jonte_smte: kopia från sidan: Dags att lyfta tråden igen för snart är det dags! Hej alla BMW vänner i Eskilstuna med omnejd. BMW Club Schweden, Stockholmssektionen bjuder in till; "Brostugeträff" i Eskilstuna Måndag 12:e juli Plats: Utanför M-Bilar AB, Nystrandsgatan 1, Eskilstuna. Tid: 12:e juli från c:a kl. 17.00 - tills vi känner oss nöjda och/eller fikasugna. Vid 18.00 tiden åker vi i karavan till Sundbyholms slott för att fortsätta bilsnacket, njuta av den fina slottsmiljön och av läckerheterna från det fina fikabordet. Välkomna! Med Er BMW, medlemmar i BMW Club Schweden såväl som icke medlemmar! Lägg gärna in ett svar, "kommer", så att vi kan hjälpa "Slottsherren" att förbereda kakbordet. Göran Benjamin Ordf. BMWCS, Stockholmssektionen IP: ...[7.142.7] |
|
|
Jag kommer oxå till M-bilar den 12:e! (+ några till) Väl mött! mvh Peter Eklöf BMWSC |
|
|
Det var ju förbålt att det var den 12:e och onte måndagen innan för då hade ju jag kunnat komma... men men... en annan gång kanske. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Magnus M: Måndagen innan (5/7) kör vi vår sedvanliga Borstugeträff (varannan måndag jämna veckor) ute vid Ekeröbron. Välkommen dit om du har vägarna förbi. /Rickard |
|
|
räkna med mig!!! någon som åker i från örebro??? ///M3/// |
|
|
Klart som korvspad att man kommer! Man bor ju i Esklilstuna. :-) Ses o hörs! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
528 är ju nytvättat sedan igår kväll så varför inte :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Min med :) Kommer. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Hur är vädret där nere? Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.