|
Sida 5 av 8
|
|
|---|---|
Mr Hamann |
Det är inget mer som är Hamann än... men snart så! ;) Stereon är Focal framsystem (diskanter och 5.25"), Clarions nya MP3CD. Bak är det ett fyrkanals Impactsteg och 2 stycken Impact 8". Är helnöjd med det! Byggt av Bilstereo Center här i stan. // Mr Hamann |
|
Mr Hamann Du har inga idolbilder på din bil eller stereobygget? Du kan maila mig på bmw.zmpower@spray.se /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
Mr Hamann |
På väg... Du kan ju även kika i mitt garage på Gasa: Länk // Mr Hamann |
|
Tjena, nu finns mina bilder från E-tuna träffen på följande sida: Länk /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Var det ingen som filmade denna dag???? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
Mr Hamann |
Jäklar vad ljusa många av bilderna är??? Jag blev nästan bländad! ;) Såg att du fick med polarns Prelude på bild! :) // Mr Hamann |
|
Mr Hamann: Vet e fan vad som hände med kameran, den har alltid fungerat super bra och så nu blev allt bara vitt! Kameran är dock inte min utan jobbets så det är möjligt att någon varit framme och pillrat lite på den???? Jag försökte dock redigera bilderna så gott jag kunde genom att dämpa brightness och lägga på lite mer kontraster (när jag ändå suddade ut alla reggplåtar). Jo då Preluden slank med på ett hörn, jag gillar stylade biler, såg dock ut som det saknades en bakspoiler på den. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
Mr Hamann |
Hittade denna gamla tråd och mindes att det var en mycket trevlig sammankomst. Kan det tänkas att det blir något liknande nästa år? // Mr Hamann |
|
Mr Hamann, Ja det kan man, preliminärt datum 12 juli. Vi ses väl då. Hälsningar Göran |
|
Mr Hamann |
YES!!! Fasen vad roligt! Börjar räkna dagarna redan nu! :) // Mr Hamann |
|
Ses där /B |
|
| Blir det ingen träff i Eskilstuna i år?? | |
|
Blir det ingen träff i Eskilstuna i år?? It´s nice to be important BUT it´s more important to be nice |
|
|
PÅ GÅNG 2004! - 12 juli - "Brostugeträff" i Eskilstuna. Läs vidare på Länk Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
Dags att lyfta tråden igen för snart är det dags! Hej alla BMW vänner i Eskilstuna med omnejd. BMW Club Schweden, Stockholmssektionen bjuder in till; "Brostugeträff" i Eskilstuna Måndag 12:e juli Plats: Utanför M-Bilar AB, Nystrandsgatan 1, Eskilstuna. Tid: 12:e juli från c:a kl. 17.00 - tills vi känner oss nöjda och/eller fikasugna. Vid 18.00 tiden åker vi i karavan till Sundbyholms slott för att fortsätta bilsnacket, njuta av den fina slottsmiljön och av läckerheterna från det fina fikabordet. Välkomna! Med Er BMW, medlemmar i BMW Club Schweden såväl som icke medlemmar! Lägg gärna in ett svar, "kommer", så att vi kan hjälpa "Slottsherren" att förbereda kakbordet. Göran Benjamin Ordf. BMWCS, Stockholmssektionen |
|
|
Jag kommer!! Hoppas på fler från sthlm så vi kan samåka ner som förra året. =) Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
räkna med mig och äkta hälften __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Här har ni en till som kommer, blir förmodligen en 2-3 st till i mitt sällskap. | |
| Låter kanon det där. Jag och sambon kommer nog upp från Nyköping, i varsin bil givetvis. e34 525 och e30 325 Touring. | |
|
Jag kommer. Kul att ses igen. mvh /Denny |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.