|
Sida 2 av 8
|
|
|---|---|
|
Om jag kommer så kommer jag komma sent, har en sak att göra fram tills kl4 och det e mitt i Sthlm så d får bli att stressa ner för min del. Någon som vet hur gång tid d tar ner dit? 90 vägar el 110 väg? Mvh/Soki //Tre sjuor eller sju treor? Tre sjuor såklart!!!;o)// |
|
| E ju nästan bara motorväg emellan Etuna o sthlm | |
| Själv kommer jag från Örebro, ska bli kul (?) att se nya 5-serien! :) | |
|
Skulle vara kul om de från Stockholm kunde träffas vid typ Shell i Botkyrka som ligger mitt emot Biltema (nu svor jag nog ;) på andra sidan E4/E20 i södergående fil vid 16-tiden. Jag är ganska sugen att hänga på. Kul om vi blev fler. :) Soki, det är som sagt mycket fin motorväg den största biten av den ca 10 mil "långa" resan från Stockholm. Tom. underbar betongväg på en delsträcka, så att man får lite autobahn känsla. Mvh. Patric Min E32:a Länk |
|
|
Måste få rätta mig själv. Det är Statoil samt McDonalds och inget annat som ligger där. Mvh. Patric Min E32:a Länk |
|
|
PJ: Har du någon adress till statoil är helt borta när det gäller söder om stan... |
|
|
Perkele, jag jobbar ju kväll nästa vecka, :( Nä. måste bara komma, får se om man kan ordna till måndagsskiftet |
|
|
Jag har fått lokal hjälp av Pelle med arrangemanget av fikat. Förslag, vi åker i karavan från M-Bilar strax före kl. 19.00 till Sundbyholms slott, vi parkerar våra "juveler" i slottsmiljö för fotografering. Patrik på Sundbyholm har förberett en kaffebufé för 65:- inkluderande bulle och 3-4 kakor. Välkomna! Göran |
|
|
Hittade inte adressen till Statoil men väl till McDonalds som ligger 50m därifrån. Sankt Botvidsväg 3, 145 65 Norsborg. Mvh. Patric Min E32:a Länk |
|
|
Vad sägs om Statoil i kungenskurva då (södergående och mitt emot IKEA) dit borde väl de flesta hitta. Låt oss säga samma tid, 16:00. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Ok, då kanske man hinner komma i tid till karavanen=//, ingen annan som planerar att åka lite sent? Mvh/Soki 7 serie träff 26e Juli Länk |
|
|
z3mpower: Till och med jag hittar det utan navi hjälp... Heter det inte Esso:)) Pj:Ok? |
|
Mr Hamann |
Jepps, bästa vägen är E20. Ni svänger av vid Södertälje mot Strängnäs. Stockholm-Eskilstuna = 11 mil. När ni kommer till den stora Årbyrondellen, sväng vänster in mot centrum och väl nere vid den stora rödljuskorsningen svänger ni höger. Följ sedan den vägen cirka 1 km, sedan ser ni Färghuset på höger sida och även Ford (Motorcentralen). Där svänger ni in och sedan in vid Ford. M-bilar ligger efter Ford. Förstod ni? Väl mött! // Mr Hamann |
|
Göran: Har du koll på hur många det är från stan som kommer? |
|
|
Jag är inte den som är den, om Ni andra tycker att det är bättre med Kungenskurva så tar vi det. När kunde du åka Soki ? 16.00 inne från stan innebär ca 16.15 vid södra utfarten eftersom det är semestertider. Mao. så är vi framme ca 17.15 i E-tuna, vilket borde vara fullt tillräckligt. Mvh. Patric Min E32:a Länk |
|
Mr Hamann |
Vill bara meddela er att det INTE finns många platser att parkera vid M-bilar, så kommer ni sent så blir det att stå en bit bort... men bättre sent än aldrig! ;) Väl mött! // Mr Hamann |
|
PJ: jag slutar kl 4 så det kan nog bli tight med tiden, planerar ni att åka allihopa tillsammans från kurvan? Jag kanske kan hinna ikapp er annars beroende på hur snabbt ni åker =p Nån som ska hem till Sthlm på kvällen? Mvh/Soki 7 serie träff 26e Juli Länk |
|
| Jag kommer oxå från Örebro kanten. | |
|
Starre: Jag är inte säker på vad du menar men Esso och Statoil har inte mycket gemensamt vad jag vet. Esso ingår i ExxonMobile konsernen vilket jag inte tror Statoil gör. Mr Hamann: Det lät lite fel i ditt inlägg med "M-bilar ligger efter Ford". Som tur är var det bara en vägbeskrivning! :-) Jo en sak till: Hur många får plats att parkera hos M.bilar? och hur långt bort är en bit bort??? Soki: Jag ska hem sen på kvällen, alla har inte semester! Hoppas det inte blir allt försent. DVS om jak kommer iväg, har grymt mycket på jobbet, men jag satsar ändå på att kunna åka. Någon som vet hur många vi blir från Stockholm??? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Jag kan sticka först 16.00 så jag får väl ta bussfilen för att hinna ikapp ;) //Stephan _____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.