AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.172

Musik

bm
31
bmw 325
325i coupé -93
Kanske inte så viktigt men vilken är det bästa musike att lyssna på när min njuter av sin BMW!? Jag tycker lundell passar bra! finns det några andra förslag? skulle vara kul att se vad ni tycker!
Mvh Johan
Gu
1.310
Gunneriusson
318dx touring -15

I3s -22

Fordson Gigantic -55?
Musiken från motorn såklart. Synd bara att jag inte har så mycket till motor:-(. 113 halvdöa hästar...
soundtracket till Gladiator gör sig jävligt bra i HK paketet i 220 blås... : )

Philip
sportsbmw
När man njuter av sin BMW så går inget upp emot knakningarna i baksätet som uppstår när man tränar höfterna med en fin flicka! Det är ljud det..... :)

/ Rickard!

/// BMW RULES ///
Kowalski
Det finns tydligen flera definitioner på vad begreppet musik är...är själv för gammal för Lundell, brukar somna till hans musik.
Varför inte lite Karl-Heinz Stockhausen när man blåser på? Då tror medpassagerarna att man installerat en synnerligen avancerad färddator till sin BMW : )
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Bayersk BIL.....Bayersk HÅRDROCK: RAMSTEIN!!!

Älskar att dunka på med "Du Hast" när jag kör på slingriga landsvägar...

///Kjell

Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Så här på hösten är Cris Reas, Road to Hell ganska rätt att lyssna på...matchar vindrutetorkarna bra. Dessutom är han en helt ok biltok.
Eric Clapton tillsammans med BB King på CD: Riding with the King är också trevligt att njuta av.

Fast mysigast tycker jag nog ljudet av de dubbla utblåsen på min E38 är. Tröttnar aldrig på att höra det.
emilo
Skulle vilja påstå att YES med skivan DRAMA från 1980 är en grymt bra skiva att lyssna på i bilen. En Jethro Tull platta går också bra.
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Det går inte att avgöra något så generellt som musikval i bilen, fråga lika gärna "Vad lyssnar du på hemma?" Allt som låter bra funkar för mig. Därmed krävs att stereon är av det bättre slaget.

///Kjell

Ma
302
Mats E
X1 Xdrive 23d -10
Kia EV6 + AWD -22
Mini Cooper SE -22 (leasad)
Håller med powerkjell: Rammstein är perfekt. Fast ibland kan lite gammal Deep Purple funka: Highway Star passar rätt fint :=)

Mats E
BMWCS 3050
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Peps Persson: Falsk matematik och Hög standard.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.