|
|
|
|---|---|
|
Jag letar o letar efter en passande 8-serie och har reagerat på en sak. Varför finns det aldrig någon med multiratt? Gjorder dom aldrig med det? Verkar konstigt eftersom 5 serien på är en bil med mycket lägre klass har det på så gott som alla. Nån som vet om det nånsin funnits nån med multiratt? | |
| Mkt lägre klass i en 5 serie? Lustigt uttryck... | |
| Menar att 8-serien är en mer exklusiv bil än 5-serien som typ min 523 från 98:a som har multiratt. Medans 840 tex från 98 har jag inte sett nån med den "lyxdetaljen". | |
![]() 239 E61 525dAT LCI -08 Schwartz II
E61 530iAT -06 Monacoblau E85 Z4 3.0i -04 Sterling-grau |
Det har ju att göra med att 8-serien är en äldre konstruktion. Det är dyrt att ändra. 8-serien är ju som bekant en betydligt äldre konstruktion än E39 5-serien. Att Z4 inte har multiratt är ju en annan sak... /Mattias |
|
Jag tror och hoppas att det aldrig funnits någon multiratt till e31. |
|
|
Leo..: Det va bara ett skämt..:) Jag tror heller inte att det finns ngn multi till 8-serien. Men hade inte dom omtalade rysk-reggade alpinorna multiratt? Eller är det alpina som byggt in dom? eller fejk rakt igenom? Alexandar: Varför vill du inte ha multi i din 850? Är ju en kanonfin detalj..dessutom slipper man en "ful" farthåll-spak vid vindrute-spaken..:) |
|
|
Vissa måste ha multiratt. allt går att lösa. Länk |
|
|
Sådär vill jag att min blivande 8-serie:s ratt ska se ut.. :) Förutom träet på ratten, det va fult Mvh leo |
|
BMW Kungen |
Står i utr. koderna att min 840CiaM -94 ska ha multiratt, men i min sitter det en M sportratt, bilen är utrustad org. med M paket. Är den bytt eller vad? Mvh /// Kungen |
|
Ja allt går att lösa, jeg har E46 multirat i min 92 E36 325i coupe. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.