|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag surfat runt lite på forumet, sökt inlägg och kommit fram till några frågor jag skulle vilja ha expert hjälp med. Jag har en -89:a utan elstolar och funderar på att uppgradera till just det, elstolar med minne från en -93:a. Jag har förstått att det ska vara något samband mellan backspeglar som fälls ner vid backning och minnet i stolen. Behöver jag hela speglarna eller räcker det med några specifika delar för att det ska lira? Har också observerat att många har haft problem med att kablarna som varit fördragna inte passat rakt av mm mm. Nu till min fråga innan jag börjar konverteringen. Vilka kablar behöver jag från den andra bilen för att det ska bli bra. Några specifika boxar, kablar eller något annat som man ska tänka på? Jag ska även montera över en massa andra saker från den andra bilen eftersom det blir fär byte i kuppen också, så tipps om hur man får bort stora instumentbrädan, hela plast grejen. Det mekaniska ska jag nog lösa på ett eller annat sätt (svets och kap) men det elektriska kan sticka iväg i pengar. Tacksam för alla förslag och tipps som man ska tänka på när man river inredning. | |
|
Lite spegelinfo får du här. Skall du ha minnesfunktion (backfunktionen) i speglarna måste du byta dina speglar. Minnesenheten i förarstolen håller sedan kontroll på speglarna. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.