|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
stimpenbmw2, Det kommer! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
öhhh, nu har jag nog missat nåt.....vilket datum snackar ni om nu? på anmälningssidan så stod det gamla datumet kvar.... V8 rockar fett! |
|
|
TripleA, På Länk står det 5/7/2003?? Prova annars att trycka på "uppdatera"... Tveksamt om det blir någon träff i Augusti, känns inte så lönt en vecka innan Knutstorp... Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
hehe, oki, sorry kalle, missade den knappen i explorer.... ;p Knutstorp? vet du om det är många här nere ifrån som ska dit? V8 rockar fett! |
|
|
TripleA, Jodå jag vet en hel del som ska upp till Knutstorp :) Personligen så stannar jag där över natten och campar, blir mycket gemütligt och trevlig BMW-snack framför brasan på lördagskvällen! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Hoppas att ni har haft det trevligt utan mig. Kanske bättre väg ut till grillningen denna gång :) Jag har skakat hem från min semester nu. Kan säga att man inte ska ha en sänkt E30 med 215/40 17" om man ska besöka Tjeckien och Slovakien. Slog sönder två däck där nere. Någon som sitter på två sådana? Ser fram emot augusti träffen... // Anders |
|
WIKING |
Var blir bilderna av???? KÖHLER 2,5 |
|
WIKING, Problem med att ladda upp dem, men jag jobbar på det! |
|
|
fram med bildarna nu kalle... vi är ett helt gäng som väntar |
|
|
Nu är bilderna uppe, på följande URL: Länk OBS, INGEN TRÄFF I AUGUSTI! |
|
|
var det så lite folk där ? min bror har fler bmw bilar i sitt garage ju... får göra lite reklam på bmwträffen på knutstorp så augsti s träff blir lyckad |
|
| Får fortfarande inte upp någon träff angående knutstorp | |
| fasen, läste helt fel... | |
|
En sökning på Knutstorp gav... Länk Länk Dessutom så finns ALLT om det på Länk Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.